Повернутися назад Роздрукувати

Вчителі Першотравневого НВК навчаються коучингу з профорієнтації в Одесі (фото)

Вчителі Першотравневого НВК навчаються коучингу з профорієнтації в Одесі (фото)

  Шість вчителів Першотравневого НВК щосуботи, до 21 березня будуть приїжджати до Одеси для навчання в проєкті "Про.Успіх: профорієнтація для підлітків vol.3". Проєкт організували Лабораторія Освітніх Змін/Education Transformation Lab та Impact Hub Odessa. Орієнтований він на хлопців і дівчат від 14 до 17 років.

  За своє життя сучасні діти встигнуть поміняти десятки професій, стверджують аналітики ринку праці з США і Європи. Успішна кар'єра, в сьогоднішньому розумінні, це більше не про професію, а про постійний саморозвиток. Воно можливо, коли є розуміння, хто ти, чого хочеш, і як цього досягти. Пошук відповідей на ці питання, а також навички написання першого резюме, проходження тестових співбесід, пошуку роботи та проходження стажувань, використання соцмереж як професійних інструментів, а також формування життєвого плану на 10 років - все це передбачає програма проєкту "Про.Успіх: профорієнтація для підлітків vol.3".

  Курс використовує тільки активні форми навчання: групові вправи, творчі завдання, проєктний підхід.

Наталія Кириченко, заступник директора Першотравневого НВК з навчально-виховної роботи.

Двоє учнів Першотравневої школи пройшли відбір і отримали стипендію для безкоштовного навчання в проєкті. Ми також знову навчаємось разом із підлітками з Одеси. І тут однаково цікаво і нашим дітям, і нашим вчителям. Це ініціатива Олега Джумберовича. Ми будемо вводити такий проєкт у себе в громаді, в нашій школі спочатку, а потім будемо працювати з дітьми всіх шкіл громади, - Наталія Кириченко, заступник директора Першотравневого НВК з навчально-виховної роботи.

  За її словами, заняття проводять відомі в освітніх колах тренери Марина Гончаренко та Станіслав Драгаєв. У них за плечима 6 років досвіду в створенні успішних освітніх проєктів та понад 13 років роботи у сфері психологічного консультування, викладання у вишах та взаємодії з підлітками.

  В результаті курсу підліток зможе самостійно оцінити свої сильні сторони та зони росту, визначити бажаний спосіб життя і розрахувати його вартість, знаходити опору у внутрішній мотивації й вибудовувати план професійного розвитку.

  За матеріалами Наталії Кириченко.