Повернутися назад Роздрукувати

Оптимізація, технології, досвід - фактори, що дозволяють ТІС залишатися в лідерах

Оптимізація, технології, досвід - фактори, що дозволяють ТІС залишатися в лідерах

  Про травневий рекорд ТІС-Вугілля багато згадували профільні видання країни. Тоді ТІС-ЗУ вдалося обробити кількість вагонів, що у кілька разів перевищує максимуми інших українських портів. Протягом однієї доби (двох змін) співробітники підрозділу обробили 1596 з/д вагонів. У рекордні зміни оброблявся майже весь асортимент вантажів, який є на терміналах: хімічні, зернові, вугільно-рудні вантажі, метал і контейнери.

  Основні обсяги забезпечили ТІС-Вугілля (645 вагонів) і ТІС-Руда (329 вагонів). Ще третину обсягу дали інші термінали, і навіть найменші партнери в цей день зробили свій внесок.

Федір Доброносов, начальник служби руху ЗУ.

Це найвища планка, найближчий "конкурент" відстає у два рази, з максимумом 890 вагонів. Рекорд став можливим завдяки праці близько 600 професіоналів з ЗУ. Всі працівники служби руху ЗУ, особливо станційні та маневрові диспетчери, чергові по станції, мотивовані, досвідчені та висококласні фахівці. Але насправді в "годинниковому механізмі" процесів, пов'язаних з обробкою вагонів, залучено набагато більше людей. Це спільне досягнення залізничників і працівників терміналів. Безліч "шестерень" забезпечують свої функції чітко і без збоїв - прийомоздавальники, вагарі, локомотивно-вагонна служба, служба руху, - Федір Доброносов, начальник служби руху ЗУ.

  Крім великого досвіду колективу, він також зазначив повну оптимізацію процесів і унікальні технології, впроваджені на ТІС під керуванням легендарного Анатолія Верлана - заступника генерального директора по транспорту, керівника ЗУ. Саме він і розробив заходи та технології, які дають можливість працювати так ефективно. Це було зроблено вже давно, але методика постійно вдосконалюється, додав керівник служби руху. Основа методики - поєднання процесів, максимальна паралельність операцій, використання сучасних АРМ (автоматизоване робоче місце, - прим. ред.). АРМ "Движенец", розроблене також Анатолієм Верланом спільно з програмістами ТІС, використовується всіма залізничниками та співробітниками терміналів компанії, які виробляють обробку вагонів. Програма дозволяє отримувати оперативну та прозору інформацію в реальному часі про стан вагонів. До речі, ця розробка запатентована.

Її застосування знижує кількість помилок, скасовує непотрібні переговори, не допускає накладок і простоїв. У цій програмі ми бачимо дислокацію вагонів, етапи обробки, порядок проходження, чи з них взяті проби, якщо це необхідно, то є всі операційні процеси, що стосуються обробки вантажів. Це значущий інструмент для досягнення успіху, - Федір Доброносов, начальник служби руху ЗУ.

  Але при цьому він підкреслив, що досягнення рекордів по обробці вантажів - це не мета, а попутний результат.

Ми відчуваємо моральне задоволення від нового рекорду, але немає такої самоцілі, як у спортсменів. "Швидше, вище, сильніше!" - це не наш випадок. Коли починається гонитва, виходить брак. Ми працюємо планово, в першу чергу, дотримуючись безпеки праці, безпеки руху і всіх технологічних норм на наш вид діяльності. А рекорди - це приємні супутники злагодженої роботи, - Федір Доброносов, начальник служби руху ЗУ.

  Він упевнений, що 1 600 вагонів на добу - це не межа.

Рекорди встановлюються тоді, коли ми спостерігаємо збіг вантажів. Максимуми, які розрахували вчені та експерти, ми давно вже перевищили. Але, мені здається, що зараз ми близько підійшли до власної планки. Всі процеси та технології налагодженні, обладнання та техніка оптимальна, люди навчені, колійний розвиток теж дає свої обмеження, - Федір Доброносов, начальник служби руху ЗУ.

  За його словами, зростати кількісно нескінченно неможливо без якісного нарощування інфраструктури. Якщо буде схожий по номенклатурі збіг вантажів, якісно більше нинішнього, можливо, нинішній рекорд вдасться побити, резюмує Федір Доброносов.

  За матеріалами газети "Наш TIS" №5, від травня 2020 року.