Повернутися назад Роздрукувати

Будівництво дороги Любопіль-Визирка продовжується: депутат Одеської облради домігся виділення коштів (фото)

Будівництво дороги Любопіль-Визирка продовжується: депутат Одеської облради домігся виділення коштів (фото)

  На ділянці дороги Любопіль-Визирка зараз проводяться підготовчі до капремонту роботи. Кілька років тому перші 3 км було зроблено коштом Визирської сільської ради. Потім, після того як Любопіль увійшов до складу об’єднаної громади, було зроблено ще близько 0,8 км.

Валерій Стоілакі, Визирський сільський голова.

Валерій Стоілакі, Визирський сільський голова
Найголовніші артерії села — це дороги. Коли є нормальні дороги, тоді й село живе. На цю мить ми продовжуємо далі робити дорогу. Зроблено майже кілометр, і зараз будемо ще робити десь кілометри півтора. Було 7 млн вкладено з бюджету Визирської сільської ради, а зараз виділено з Одеської облради ще 14 мільйонів 200 тисяч — це завдяки обласному депутату Олегу Джумберовичу Кутателадзе, який домігся цих грошей.

  Розвиток населених пунктів напряму залежить від їх бюджету, у формуванні якого велику роль грає свідомість та відповідальність платників податків, особливо великих підприємств.

Олег Кутателадзе, депутат Одеської обласної ради.

Олег Кутателадзе, депутат Одеської обласної ради
Головна функція, щоб у нас навколо було багато підприємств. Щоб підприємства давали дохід, і щоб «по білому» чесно платили податки, як годиться, і щоб люди були влаштовані на роботу, без конвертів. І тоді буде розвиток навколо. Це головне. Велика подяка платникам податків, яких дійсно заслуга, те що тут все розвивається.

  Нагадаємо, що на території Визирської об’єднаної громади працює, серед інших, і компанія Трансінвестсервіс, яка відповідально платить податки й є основним бюджетоутворювальним підприємством на цих територіях.

Олександр Рембач, в. о. старости Любопільського старостинського округу.

Олександр Рембач, в. о. старости Любопільського старостинського округу
Одним з самих основних питань для жителів сіл Любопіль та Ранжеве, є ця дорога. Пов’язане це з дуже багатьма моментами, як ви розумієте, і швидкі допомоги, і торгівля, і магазини. Наразі в нас є проблема зі збором сміття. Компанії, які цим займаються, не згодні їхати такою дорогою. Але ми вважаємо, що наближаємо розв’язання цих питань як можна ближче, ближче і ближче.

  Вже розпочато формування узбіччя, потім перейдуть до підготовки самої дороги.

Руслан Романушко, головний інженер "ЮГ СТРОЙ КОМПАНІ".

Руслан Романушко, головний інженер «ЮГ СТРОЙ КОМПАНІ»
Фрезоване буде наявного покриття, зніметься 50 мм. Після цього будуть вирівнювати основу у два етапи. Ґрунтується поверхня, лягає перший шар асфальтного покриття великої фракції, і потім другий шар 50 мм дрібної фракції асфальтного покриття. І ми будемо з вами мати таку ж дорогу, яку маємо вже до цього місця. Сьогодні фінансування йде на 1,4 км дороги.

  Зацікавленість усіх сторін — надійна запорука успішного втілення великих планів. Бо, як погоджуються фахівці, саме ця дорога є стратегічно важливою для жителів цієї місцевості.

Авторка: Стелла Дюар.