Повернутися назад Роздрукувати

На підприємствах ТІС суворо стежать за пилопригніченням (фото)

На підприємствах ТІС суворо стежать за пилопригніченням (фото)

  Транспортному вузлу ТІС пощастило з географічним розташуванням. В радіусі санітарно-захисної зони, а це 300 м від терміналів, немає населених пунктів. На підприємстві ТІС-Вугілля строго стежать, щоб склади насипних вантажів не відтворювали пил.

Кирило Власенко, начальник перевантажувального комплексу ТОВ «ТІС-Вугілля».

Кирило Власенко, начальник перевантажувального комплексу ТОВ «ТІС-Вугілля»
З причини того, що наш термінал знаходиться все ж таки недалеко від населених пунктів, у нас дуже велика увага приділяється питанням екології та охорони навколишнього середовища.

  Для захисту довкілля на терміналі ТІС-Вугілля встановлені системи пилопригнічення, які можна розділити на 4 групи.

Кирило Власенко, начальник перевантажувального комплексу ТОВ «ТІС-Вугілля»
Перший великий блок — складські системи пилопригнічення. Це наземні поливальні гармати, з яких люди поливають склади, та високі поливальні щогли, які автоматично пригнічують пил.

  Другий блок робіт з пилопригнічення відбувається на перевантажувальних машинах.

Антон Челмодєєв, начальник дільниці з ремонту та обслуговування допоміжних систем на ТОВ «ТІС-Вугілля».

Антон Челмодєєв, начальник дільниці з ремонту та обслуговування допоміжних систем на ТОВ «ТІС-Вугілля»
Коли був побудований третій вагоноперекидач, ми впровадили нову систему пилопригнічення і зрошення. Зрошення вантажу відбувається до подачі вагона перед вивантаженням. При перекиданні вагона, так само автоматично, вмикається система пилопригнічення. На стакірах так само є система зрошення і пилопригнічення.

  Працює також система пригнічення пилу, яка встановлена на конвеєрах. Вона є проміжною між вагоноперекидачем та складом.

Кирило Власенко, начальник перевантажувального комплексу ТОВ «ТІС-Вугілля»
Третій блок, який я б виділив, це система пилопригнічення на дорогах. У нашому розпорядженні є КрАЗ з 10-кубовою поливальною місткістю. По нашій заявці дороги тут будуть зволожені, якщо це необхідно.

  Є ще й трактор з місткістю 3 на 3, який забезпечить зрошення тих зон, куди не дістають автоматичні системи пилопригнічення, додав фахівець. Четвертим блоком можна виділити допоміжні системи пилопригнічення.

Кирило Власенко, начальник перевантажувального комплексу ТОВ «ТІС-Вугілля»
Це шланги високого тиску та лангети високого тиску, ручні. У ті місця, куди не дістає будь-яка техніка, ми, як пожежники, можемо розтягнути шланги та полити.

  В тих місцях, куди не дійде техніка, є й ручне зрошення вантажу.

Ігор Прилуцький, машиніст конвеєра.

Ігор Прилуцький, машиніст конвеєра
Ми придушуємо пил вручну, в мірі того, як він починає утворюватись. Ми працюємо на складі і самі зацікавлені, щоб дихати не пилом, а чистим повітрям, тому регулярно зрошуємо вантаж.

  На підприємстві ТІС-Вугілля затверджений строгий регламент проведення робіт щодо пилопригнічення, розповідає Кирило Власенко. Кожен виконавець робіт знає, при якій силі вітру, які він може ресурси долучити для боротьби з пилом і в якому обсязі та тривалості за часом. Все це стандартизовано й регламентовано.

  Крім систем пилопригнічення, дороги на території підприємства постійно прибирають, щоб не створювати шар пилу на поверхні дорожнього покриття, що помітно знижує його концентрацію у повітрі.

Авторка: Катерина Гончар.