Повернутися назад Роздрукувати

ТІС: нові підходи — нові рекорди

ТІС: нові підходи — нові рекорди

  Нагадаємо, новий рекорд був встановлений в ніч з 5 на 6 липня, зміною № 1 під керівництвом змінного диспетчера Олександра Мартинюка і майстра ПРР Анатолія Стрижака. Такі показники досягаються завдяки злагодженості в діях співробітників, а також новим підходам в роботі.

Віталій Делібазогло, начальник служби експлуатації ТІС-Вугілля
Ми впровадили деякі процедури та, коли вони спрацьовують, виходить хороший результат. Перше, що ми зробили, — скасували зупинку обладнання під час перезміни. Друге — допрацювали схему планування разом з ЗУ, зараз це здійснюється безперервно і цілодобово. Диспетчер ЗУ дає інформацію про підходи, а диспетчер ТІС-Вугілля — на які шляхи виставляти якісь вагони. Маневрові роботи ведуться більш ефективно, і збої по замінах ставок практично зійшли нанівець. 

  Важлива злагодженість дій диспетчерів ЗУ та ТІС-Вугілля. Від цих двох людей залежить дуже багато чого: планування, правильне розставляння вагонів, мінімізація маневрових робіт. А після цього кожен робочий на своєму місці вже виконує свої функції, пояснює фахівець. Зміна цінує кожну хвилину, тому всі роботи з техобслуговування намагаються спланувати так, щоб не переривати процес подачі та вивантаження. Неможливо домогтися рекордів, якщо неякісно виконувати роботу, а будь-який простій знижує результат.

Віталій Делібазогло, начальник служби експлуатації ТІС-Вугілля
Наприклад, недогледів машиніст конвеєра, що є якась неполадка, — конвеєр зупинився на 10-20 хвилин і вимагає ремонтних / налагоджувальних / збиральних робіт. Може здатися, що 20 хвилин нічого не значать. А це важливо! За цей час можна вивантажити п’ять вагонів на вагоноперекидача.

  Кожна хвилина дорога, адже чим менше простоїв, тим вище результат, — пояснює начальник служби. Щоб обладнання не ламалося, налагоджено своєчасне техобслуговування. Для цього використовується будь-яке часове вікно. Тут важлива злагоджена взаємодія служби експлуатації, інженерної служби та служби головного енергетика.

Віталій Делібазогло, начальник служби експлуатації ТІС-Вугілля
Якщо зупиняється рух на якій-небудь ділянці залізниці, щоб протягом 48 годин провести ремонтні роботи, значить, у нас теж є час провести технічне обслуговування того, що в даний період часу не використовується. 

  Важливим для встановлення нових рекордів є зворотний зв’язок працівників ТІС-Вугілля з акціонерами ТІС, які вислуховують пропозиції та виділяють фінансування на впровадження нових технологій. Наприклад, зараз йде процес закупівлі нової магнітно-імпульсної установки, яка планується до монтажу на обладнанні вагоноперекидача ВО-2. Така установка раніше була змонтована на іншому обладнанні комплексу і показала свою високу ефективність: простоїв через зачистки даного вузла від налиплого вантажу майже немає.

  За матеріалами газети «Наш ТIS» № 8 від липня 2020 року.