Повернутися назад Роздрукувати

ТІС кардинально відрізняється від порту «Южний», визнали нардепи

ТІС кардинально відрізняється від порту «Южний», визнали нардепи

  Нардеп Ігор Васильківський зі своїми колегами з комітету з питань транспорту та інфраструктури Олександром Скічко та Олександром Горенюком відвідали два порти — приватний, що належить компанії «Трансінвестсервіс», і державний порт «Южний». І, що називається, відчули різницю, повідомляє «ЮжнийЛайф».

Ігор Васильківський, Народний депутат України
Стивідор-компанія ТІС — сучасна та розвинена. 8 причалів, 5 терміналів. Днопоглиблювальні роботи в акваторії були проведені підприємцями своїм коштом. А також була надана допомога Укрзалізниці — модернізована припортова залізнична інфраструктура і закуплені локомотиви. За 26 років в діяльність порту і залізниці було вкладено близько 250 млн дол. Уже зараз щорічний обсяг вантажообігу становить 30 млн т. До того ж ТІС забезпечує робочими місцями 4 500 працівників.

  На відміну від порту ТІС, державний порт «Южний» знаходиться на межі занепаду. У підприємства немає коштів на оновлення інфраструктури, адже 80% прибутку Южного належать державі, констатували столичні гості.

  Але, нині, на їхню думку, є 2 варіанти розв’язання проблеми. Якщо віддати порт «Южний» в концесію, то, за прикладом компанії ТІС,  приватні інвестори будуть здатні значно розвинути інфраструктуру підприємства і забезпечити громадян робочими місцями. Другий варіант — залишити порту «Южний» 50% його прибутку — таким чином підприємство залишиться державним, але можливостей матиме набагато більше.

  Уряд повинен визначитися. Не можна відкладати вирішення цієї ситуації на тривалий термін, адже втрачається час і перспективи для розвитку, а дієві рішення необхідно приймати вже зараз, підкреслили члени комітету.