Повернутися назад Роздрукувати

Залізниця є найважливішою складовою розвитку терміналів ТІСа (фото)

Залізниця є найважливішою складовою розвитку терміналів ТІСа (фото)

  На ТІСі залізницю називають кровоносними судинами транспортного вузла. Самі працівники залізничного управління про це говорять так: «Спочатку тут була залізниця». Тонка нитка залізничної колії — єдине, що пов’язувало занедбане підприємство «Лиман», з якого з роками виріс Трансінвестсервіс, з зовнішнім світом в питаннях вантажоперевезень. Сьогодні, завдяки своєчасній модернізації залізничних потужностей і будівництва парку «Причальний», ця залізниця є найважливішим потенціалом для розвитку терміналів ТІСа.

Федір Доброносов, начальник служби руху залізничного управління ТІСа.

Федір Доброносов, начальник служби руху залізничного управління ТІСа

Що сьогодні вона собою являє? Практично повний аналог структури справжньої залізниці. У нас є всі ключові служби, крім пасажирської, вона тут не має попиту. У нас є локомотивна служба, служби колії, контактної мережі, руху, комерційна служба, відділ логістики та технічна служба. Я тут з 2004 року, і до 2018-го у нас тут на залізниці все постійно будувалося, розвивалося, купувалося. Тепер у нас близько 82-х кілометрів шляхів, працює 26 локомотивів, є дорожня техніка, депо, з усіма можливостями для ремонту.

  Проблема пандемії Covid-19 не обійшла стороною і залізничне управління ТІСа. Тут, як і на інших підприємствах транспортного вузла, довелося оптимізувати графіки роботи співробітників, щоб мінімізувати кількість фахівців, що працюють в офісі одночасно. Є два випадки підтвердженого захворювання Covid-19. Але обидва одужали, їм оплачені лікарняні. Тести на коронавірусну інфекцію всім на ТІСі проводять коштом підприємства.

  Є розрахункові показники, для того обсягу робіт, який проводиться залізничним управлінням ТІС, необхідно 1 200 осіб персоналу. Зараз тут працює 680 фахівців. Такий стан справ став можливим завдяки унікальній технології організації праці й оптимізації виробничого процесу, що тут впроваджені та приносять відчутні результати як самому залізничному управлінню ТІСа, так і тим терміналам, які з ним співпрацюють, розповідає Федір Доброносов. Висока продуктивність роботи тут стала можливою завдяки використанню нової технології обробки вагонів і інформаційній базі експлуатаційної роботи з вагонами для всіх терміналів. Тут був розроблений і впроваджений унікальний програмний продукт, який придумав і запатентував заступник генерального директора ТІСа Анатолій Верлан. АРМ (автоматизоване робоче місце, — прим. ред.) «Движенец» — це багатошарове і різнопланове програмне забезпечення, яке дозволяє всім терміналам отримувати інформацію в реальному часі про всі події.

Кирило Власенко, начальник перевантажувального комплексу ТОВ «ТІС-Вугілля».

Кирило Власенко, начальник перевантажувального комплексу ТОВ «ТІС-Вугілля»

У нас якісний стрибок стався з травня минулого року. Якщо виділити такі організаційні моменти, була розроблена і впроваджена нова система планування, яка допомогла більш тісно і якісно взаємодіяти з залізничним управлінням. Ми отримали зниження часу на переподачу, і це дало приріст інтенсивності вантажних робіт.

  Ще одна важлива частина успіху — люди. Хороші фахівці на підприємстві були потрібні завжди. Хтось переходив сюди з інших підприємств, багато тут з колишніх колгоспників-селян, які приходили у зв’язку з відсутністю іншої роботи вчилися всьому з нуля. Однак такі темпи роботи витримували не всі. Залишаються тільки дуже ініціативні, працездатні та енергійні люди.

Авторка: Катерина Гончар.