Повернутися назад Роздрукувати

Програма «Велике будівництво»: триває укладання залізничної гілки Чорноморська — Берегова

Програма «Велике будівництво»: триває укладання залізничної гілки Чорноморська — Берегова

  Для збільшення вантажопотоків на українських портах необхідно розвивати припортову залізничну інфраструктуру. Серед пріоритетних проєктів цього року — перегон дільниці Чорноморська — Берегова. Про це повідомляє «Одесса News», посилаючись на пресслужбу Одеської облдержадміністрації.
  Також у повідомленні додається, що дана гілка дозволить збільшити пропускну здатність з 55 до 60 пар поїздів на добу. Роботи на 6,5 км планують завершити до кінця року.

Наявна залізнична колія не дозволяє збільшити обсяги та швидкість перевалки вантажів. Останній раз пропускну здатність тут підвищували 6 років тому, передає Олександр Кубраков, міністр інфраструктури України

Олександр Кубраков, міністр інфраструктури України
Саме цими залізничними шляхами здійснюються перевезення для 3-х з 5-ти найбільших стивідорних компаній країни — ДП «МТП «Южний», ТОВ «Трансінвестсервіс» та АТ «Одеський припортовий завод». Наявна колія вже є обмеженням для подальшого збільшення обсягів та швидкості перевалки вантажів. За розрахунками об’єми вантажопотоків на ДП «МТП «Южний» та ТОВ «ТІС» до 2023 року складуть щонайменше 135 млн тонн. 

  Надалі, в Міністерстві інфраструктури України, розглядають можливість добудови другої головної колії на дільниці «пост 30 км» — станція Берегова/станція Хімічна. Тоді пропускна спроможність дільниці Чорноморська — Берегова — Хімічна складе вже 150 пар поїздів на добу.
  Нагадаємо, що в Одеській області пройшло засідання робочої групи щодо реалізації спільних проєктів областей.