Повернутися назад Роздрукувати

Мешканці Коблівської ОТГ протестували систему електронних звернень до посадових осіб сільради

Мешканці Коблівської ОТГ протестували систему електронних звернень до посадових осіб сільради

  Система електронних звернень громадян до десяти працівників Коблівської сільради дозволяє звернутися до чиновників без відвідування держустанови. Знадобиться лише комп'ютер або смартфон і доступ до мережі інтернет. Поставити питання можна на офіційному сайті. 
  Відповіді від чиновників громадяни отримують на свою електронну пошту. Питання можна поставити публічно - звернення і відповідь буде видно усім користувачам сайту, або в приватному порядку - інформація про звернення буде доступна тільки посадовій особі й адресанту.
  На запити громадян відповідають працівники Коблівської сільської ради:
  - Володимир Панич - сільський голова;
  - Володимир Коц - перший заступник сільського голови;
  - Світлана Талоха - секретар Коблівської сільської ради та виконавчого комітету;
  - Тетяна Горгуленко - головний бухгалтер;
  - Валентина Григорян - фахівець-юрисконсульт;
  - Зінаїда Громова - керуючий справами виконкому;
  - Наталія Соловйова - начальник відділу економічного розвитку та інвестицій;
  - Світлана Лозун - начальник відділу комунальної власності та земельних відносин;
  - Любов Дмитрієва - директор територіального центру соціального обслуговування;
  - Олена Дубініна - начальник відділу ЦНАП.
  Як показала практика використання системи, найбільше звернень надходить голові сільської ради. Питання стосуються наболілих проблем: установка автобусної зупинки, консультації по роздачі землі воїнам АТО. Хоча питання іноді адресують неправильно, але відповіді приходять оперативно і люди можуть отримати консультацію: наприклад, куди саме потрібно звернутися зі своєю проблемою. Працівники намагаються давати вичерпні відповіді.
  Подібні ініціативи - позитивний сигнал початку діалогу влади та народу. Про ефективність системи поки рано робити висновки, але можливість зворотного зв'язку - вже великий крок вперед. І чим активніше громадяни будуть користуватися системою, тим більше шансів з'явиться її вдосконалити.
  За матеріалами koblevo.news.