30 жовтня в міській раді Южного пройшла нарада комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій, яку очолив Дмитро Любівий. Обговорили готовність комунальних об'єктів і підприємств міста до роботи в зимових умовах 2019-2020 р., а також створення в місті оперативного штабу з ліквідації можливих наслідків стихії. На нараді за підприємствами міста закріпили ділянки доріг для очищення: "ОПЗ" буде відповідати за ділянку дороги від заводу до Визирки й пішохідні доріжки ФСК "Олімп"; за підприємством "Дельта Вілмар СНД" закріпили ділянку дороги від повороту в Нові Біляри до повороту на порт "Південний"; за портом закріплена ділянка від Визирки до в'їзду в Южне ("якір"), від БРЛС до в'їзду в місто, від лікарні до дороги, що веде до БРЛС.
Території міста розподілили між комунальними підприємствами та ОСББ. "Екосервіс" відповідатиме за пішохідні доріжки на загальноміських територіях і внутрішньоквартальні проїзди, закріплені за комунальним підприємством. Зона відповідальності підприємства "Южтранс" - загальноміські дороги й автостанція, дорога на сміттєзвалище, МІЗ. КП "Ритуальні послуги" буде розчищати дорогу на цвинтар в разі негоди.
КП "Южненська міська лікарня" - територію міськлікарні та поліклініки. За управлінням ОКСМП (освіти, культури, спорту та молодіжної політики) закріплені території шкіл та дитячих садків. ОСББ і керівним компаніям доручені розчищення внутрішньоквартальних проїздів та пішохідних доріжок біля житлових будинків. Спецтехніку для прибирання виділить "Южтранс" на підставі договорів, які будуть укладені з керівниками медустанов, шкіл, дитсадків та ОСББ.
Начальнику Южненського сектора ДСНС доручили передбачити облаштування пунктів обігріву в місцях автотранспортних пробок, в разі необхідності - забезпечити пункти гарячою водою. Координацію вищеперелічених заходів в Южному здійснюватиме відділ з питань надзвичайних ситуацій Южненської міськради (телефон: (04842) 3-30-13).
В рамках наради було створено оперативний штаб на випадок надзвичайних ситуацій в період зими й затвердили його склад.
Основні заходи з підготовки об'єктів життєзабезпечення міста до роботи взимку - виконані.
На "Южтеплокомуненерго" підготували газове обладнання та провели ремонтні роботи, а також виконали експертне дослідження котлів. На "Южводоканалі" завершили ревізію запірної арматури на мережах водопостачання міста, очистили водопровідні камери й встановили чотири нових пожежних гідрантів, ввели в експлуатацію два дизель-генератори для аварійного електроживлення, відремонтували хлоропровід. Було очищено колодязі мереж зливової каналізації, замінено п'ять пошкоджених люків. Крім запланованих робіт, були проведені заходи з ліквідації поривів та усунуто близько 750 випадків засміченості каналізаційних мереж і десять аварій на мережах водопостачання міста.
На "Южтрансі" підготували автотракторну техніку й зимове обладнання. Посипний матеріал (138,8 т. піску і 11,3 т. солі) підприємство закупило в жовтні.
На "Екосервісі" провели техогляд і ремонт техніки, закупили посипний матеріал і підготували інвентар для прибирання снігу і льоду в розмірі 120 одиниць. Працівники підприємства повністю забезпечені зимовим спецодягом і взуттям. Проведена консервація міських фонтанів, систем поливу в скверах і міського туалету.
Підготовка житлового фонду до нового опалювального сезону здійснювалася головами правлінь ОСББ і керівними компаніями. КП "ЮТКЕ" видало інструкції ОСББ щодо підготовки теплового господарства в будинках. За особисті кошти ОСББ була проведена ревізія й ремонт внутрішньої системи опалення, заміна запірної арматури систем холодного водопостачання та опалення, промивка та випробування системи опалення, часткова заміна трубопроводу побутової та зливової каналізації, профілактичні роботи в електрощитових, ремонт покрівлі будинків, входів у під'їзди, асфальтного покриття, проведена закупівля посипочного матеріалу на випадок ожеледі. Представником інспекції Держенергонагляду з 9 по 13 вересня була проведена перевірка, в результаті якої підписані паспорти й акти готовності житлових будинків в Южному.
За матеріалами yuzhny.info.