Повернутися назад Роздрукувати

Одеський порт планує здати в оренду буксири та звільнити частину плавскладу

Одеський порт планує здати в оренду буксири та звільнити частину плавскладу

  Два найбільших буксири — «Граніт» і «Могутній», а також чотири трохи менших — «Патріот», «Булат», «Стивідор» і «Новатор» ДП «Одеський морський торговельний порт» передає в оренду. Як повідомляє «Думська», відповідний тендер був оголошений ще восени 2020-го, але судами поки ніхто не зацікавився.

  У керівництві ОМТП при цьому заявляють, що порт працює в штатному режимі та ніякої катастрофи через передачу буксирів в оренду не трапиться.

Олексій Мясковський, в. о. директора ОМТП
Одеський порт сьогодні намагається вижити в складних умовах конкуренції з приватними буксирними компаніями. Для успішного функціонування та отримання прибутку нам треба оптимізувати роботу всіх підрозділів. У нинішніх умовах кількість буксирів портового флоту є надмірною, ми вирішили скоротити витрати на обслуговування і запропонувати буксири тим, хто на них потребує.

  За його словами, оптимізація витрат ДП повинна торкнутися і співробітників порту, в тому числі плавскладу.

Олексій Мясковський, в. о. директора ОМТП
Починаючи з 2013 року, після того, як порт перестав бути монополістом, ми постійно думаємо про скорочення витрат на персонал. Розпорядження колишнього керівництва ДП, що здавав буксири в погодинну оплату, тільки погіршило наше становище. У нас, як у держпідприємства, набагато менше важелів, ніж у приватних буксирних компаній, щоб зацікавити клієнта-судновласника, ми постійно програємо в цьому протистоянні, а замовлення на постановку суден до причалу виграють приватники.

  За його словами, кілька десятків працівників портофлоту трудяться і на держпідприємстві, і в приватних буксирних компаніях. Серед них — капітани буксирів, мотористи та інші. В результаті «досить багато людей отримують дві хороших зарплати», але на держпідприємстві найчастіше «просто сплять».

  Нагадаємо, підприємство увійшло четвертим в топ-5 лідерів за вантажообігом. Рекордсменом в цьому списку, як і раніше, залишився транспортний вузол ТІС.