Кабінет Міністрів України прийняв постанову про модернізацію центрів надання адмінпослуг та появу нових Дія Центрів. Постанова передбачає зміни до Примірного положення про ЦНАП та Примірного регламенту ЦНАП. Про це повідомили на сайті Міністерства цифрової трансформації.
Як постанова змінить сферу адміністративних послуг:
- Відвідувачі зможуть впливати на якість послуг у Центрах, а ЦНАПи — системно покращувати обслуговування. Щоб підвищити якість послуг, ЦНАПи проводитимуть моніторинг якості та публікуватимуть результати. Крім цього, в кожному ЦНАПі можна буде знайти QR-код із формою-опитувальником для відгуків.
- Зникнуть черги. Штат працівників, кількість місць для очікування та площа простору в Центрах формуватимуться, зважаючи на кількість жителів територіальної громади. Крім цього, це дозволить оптимізувати навантаження на адміністраторів.
- ЦНАП стане місцем для зустрічей громади. У Центрах з’явиться можливість проводити соціальні, культурні, просвітницькі та інші заходи для територіальної громади. Крім цього, ЦНАПи зможуть запровадити додаткові сервіси — безоплатну правову допомогу, приймання головою територіальної громади та консультації підприємців у межах проєкту Дія.Бізнес.
- Приміщення Центрів стануть більш сучасними та комфортними. ЦНАПи зможуть використовувати позначки «Дія Центр», навігаційні вказівники, піктограми, постери про нові цифрові можливості, а також затверджені рекомендації щодо дизайну приміщення.
- Українці зможуть скористатися адмінпослугами навіть вдома. Постановою врегульовані особливості надання сервісів «Мобільний адміністратор» та «Мобільний центр». Завдяки цьому адміністратори надаватимуть послуги людям без прив’язки до офісу.
Нагадаємо, що у межах Програми USAID «Децентралізація приносить кращі результати і ефективність» (DOBRE) Мінцифра та SocialBoost створять освітній курс «Як громаді стати цифровою».