Повернутися назад Роздрукувати

Сергій Лопоша: "Потрібно бути максимально уважним"

Сергій Лопоша: "Потрібно бути максимально уважним"

  На упоряднику поїздів лежить величезна відповідальність - організувати маневрову роботу на залізниці максимально ефективно і безпечно. Сергій Лопоша займається цим практично 10 років. Та залізничний профіль - не його рідний. До "ТІС" він працював різьбярем на пам'ятниках в Рівненській області, а в Одеську область переїхав заради дружини.

  Але, не дивлячись на кардинальну зміну професії, всього через місяць навчання він вже приступив до нових обов'язків.С. Лопоша: Потрібно бути максимально уважним

Мабуть, кому як дається. Мені було нескладно освоїти цю спеціальність. Я люблю з технікою возитися. На попередній роботі доводилося працювати і слюсарем. Тому ризикнув подати резюме на вакансію упорядника, коли переїхав до Одеської області, - Сергій Лопоша, упорядник потягів "ТІС".

  Упорядник поїздів відповідає за формування і розформування поїздів. В його обов'язки входить впорядкувати поїзди, прибирати "порожняк", подавати вантажі на зону вивантаження. Крім того, він відповідає за безпеку при виробництві маневрової роботи.

  За останні роки "ТІС" сильно змінився, каже Сергій. З'явилися нові залізничні шляхи, побудували вагоноопрокидувачі. Відповідно, розширилася зона відповідальності і в упорядника поїздів.С. Лопоша: Потрібно бути максимально уважним

Коли я прийшов сюди на роботу, працювали тільки 2 перекидача і 5 шляхів. А зараз все зростає. За всім цим господарством треба стежити, регулювати, - Сергій Лопоша, упорядник потягів "ТІС".

  Хоча свою роботу він знає вже досить добре, але, у зв'язку з постійно зростаючим потенціалом підприємства, міркує про те, щоб здобути профільну залізничну освіту.

  За матеріалами журналу "Термінал. Вісник "ТІС", №14, 2017 рік.