Повернутися назад Роздрукувати

Еліна Концева: вчасне звернення до лікаря — обов'язок пацієнта

Еліна Концева: вчасне звернення до лікаря — обов'язок пацієнта

  Дідусь був лікарем, мама — медична сестра, багато родичів — медичні працівники, тому у цієї дівчинки іншого шляху і не було. Вона закінчила Одеський медичний інститут та за фахом стала акушеркою-гінекологинею. Каже — це призвання.

Еліна Концева, головна лікарка «Центру первинної медико-санітарної допомоги» Лиманської районної ради Одеської області
Я досі веду прийом пацієнтів, в мене є вагітні жінки. Хотіла працювати у пологовому будинку, але так сталося, що залишилася на прийомі. 15 років тому, коли сталась реорганізація, я з посади акушера-гінеколога в Чорноморській амбулаторії перейшла на завідувачку того закладу. Пропрацювала 7 років, а потім взяла участь в конкурсі на посаду головного лікаря Лиманського району. Не жалкую. Це дає можливість організовувати ту структуру в охороні здоров’я, яку я бачу.

  Лікарка каже — досвід великий. У завідувачів амбулаторій в підпорядкуванні були й швидкі, вони обслуговували екстрені виїзди. Було багато різних практичних випадків, кадрових моментів, тому це допомогло організувати такий великий сучасний Центр первинної медико-санітарної допомоги — 15 амбулаторій, 25 ФАПів.

  Але, каже фахівчиня, при всіх переможних кроках медреформи, при всій її пацієнтоорієнтованості, лікар, навіть сімейний, не завжди може контролювати, як себе почуває пацієнт. Тому і від відвідувачів залежить, як вони ставляться до свого здоров’я, як кожен з них приймає призначення лікаря. Від лікаря потім залежить контроль динаміки лікування. Але вчасне звертання до нього — обов’язок пацієнта. Тоді буде порозуміння між ними.