Робота нового фідерного сервісу "Поті-"ТІС"-Поті" розпочалася 15 жовтня, коли судно "Lucien G.A" пришвартувалося до причалу "ТІС", а вже наступного ранку судно відправилось назад до Грузії.
[media=https://www.facebook.com/tis.terminals/videos/252599469014488/]
Україна як держава, що має вигідне географічне розташування, багато років використовує свої можливості ключового транзитера. Перш за все це стосується перевезення вантажів. Один з найпотужніших транспортних вузлів, що постійно розширює свої можливості, розташований саме в Одеській області на території Визирської ОТГ. Мова йде про компанію "Трансінвестсервіс", якій нещодавно виповнилося 25 років. Під час прес-туру, організованого керівництвом терміналу, журналісти багатьох видань та телекомпаній на власні очі побачили масштаби роботи цього сучасного підприємства. Судно зустрічали на причалі з приємним хвилюванням представники компаній "ТІС", "MAERSK Ukraine", "Укрзалізниці" та Державної фіскальної служби - митниці. Так було розпочато новий щотижневий фідерний сервіс сполученням "ТІС"-Поті-"ТІС".
Для нас це своєрідний експеримент, тому що ніхто раніше такого в Україні не робив. Ми завжди намагаємось щось робити першими. Колись робили вперше контейнерні поїзди, інші різні рішення. Якщо ми говоримо про прямі вантажі між Україною та Грузією, то такого сервісу поки не існувало. Судно буде за півтора дня доходити з України до Грузії та навпаки. Такої швидкості на сьогодні в Україні ще не має, - Роман Колоянов, генеральний директор "MAERSK Ukraine".
Крім вигідної пропозиції щодо швидкості та зручності з точки зору логістики, розширення транзитного потенціалу, проєкт дуже корисний для місцевого бюджету, а також для ринку праці, адже будуть створені нові робочі місця.
Це означає нові надходження податків від "ТІС". А також певну кількість додаткових робочих місць, щоб переробити ці вантажі, - Єгор Гребенніков, співвласник "ТІС-КТ".
З роботою нового сервісу пов’язані найближчі та більш глобальні очікування.
"ТІС" розраховує на те, що може стати частиною мідл-коридору, що поєднує Схід та Захід. Це в подальшій перспективі. А в найближчій - ми отримуємо додатковий дохід, можливість сплачувати податки державі, створювати робочі місця, а ще відкривати нові транспортні коридори, - Ольга Федор, директор з маркетингу "ТІС".
Даний сервіс надасть можливість нашому транзитному потоку з Європи швидко переміститися до Грузії, Азербайджану і далі до Китаю. Ми кажемо про Південний потік, Новий шовковий шлях. Сподіваємось, що новий проєкт надасть можливість запрацювати цьому шовковому шляху, - Іван Ємець, заступник директора регіональної філії "Одеська залізниця".
Швидке отримання та відправлення вантажів також тісно пов’язане з добре злагодженою роботою державної митної служби, яка вже повністю готова до цієї роботи.
Ми знали про цей проєкт заздалегідь, все відпрацьовано, все підготовлено, буде оформлення. Контейнери будуть прибувати з Америки, будуть розвантажуватися, це - точковий транзит. Будуть оформлюватися транзитні декларації та потім контейнери будуть прямувати до Грузії, - Володимир Передерій, заступник начальника Одеської митниці ДФС.
На думку експертів відкриття трансшипменту через Україну суттєво посилить позиції нашої країни на логістичній мапі світу та у першу чергу буде популярним серед вантажовласників з країн Європи, Балтії, Кавказу та Середньої Азії.
Олег Кутателадзе переконаний, що запуск даного сервісу відкриє нові перспективи й можливості для підприємства.
Я дуже радий, що такий сервіс запустився. Сподіваюся, що це дасть можливість поліпшити наші взаємини та збільшити товарообіг з Грузією та іншими країнами, які знаходяться в межах Чорного моря. Там не просто Грузія, а можливо буде й Китай, й інші напрямки. Це початок для великого шляху співпраці бізнесу та збільшення вантажообігу безпосередньо на нашому підприємстві, - Олег Кутателадзе, депутат Одеської обласної ради, голова товариства "ТІС".