Новий контейнерний поїзд почав курсувати від порту ТІС в Чернігів в кінці листопада. Перший склад доставив до Чернігова імпортну сталь в рулонах. Це спільний проєкт ТІС, лінійного оператора Maersk та "Укрзалізниці". Новий маршрут відкрив великі перспективи у сфері міжнародних і внутрішніх вантажоперевезень.
Поїзд орієнтований на обслуговування насамперед зернових вантажів (кукурудзи, пшениці) навалом, також перевозяться бобові, металопродукція та пиломатеріали. У перспективі вантажопотік планують розширити шляхом перевезення обладнання, текстилю, харчових продуктів і товарів широкого вжитку.
Відстань з ТІС в Чернігів поїзд долає за 34 години, що набагато швидше транспортування по залізниці або автомобілями. При перевезенні вантажів блок-поїздами відсутні маневрові операції в дорозі й, незалежно від погодних умов, строго дотримується графік руху. Крім того, контейнерний поїзд уже щомісяця може перевозити до 200 TEU.
Вибір маршруту саме до Чернігова обґрунтований цілою низкою чинників. По-перше, наявністю там технологічного термінала, який може обробляти та стафіровати зернові та інші генеральні вантажі. По-друге, в Чернігові сформована необхідна інфраструктура: склади критого і відкритого зберігання, під'їзні шляхи, які одноразово можуть приймати до 35 платформ. Цей маршрут спростить і оптимізує логістику для вантажовласників України та Білорусі, відкриваючи перед бізнесом обох країн нові можливості. Географічне розташування Чернігова поблизу кордону з Білоруссю дозволить підвищувати рівень обізнаності транзитні вантажопотоки, впевнені експерти. До того ж поїзд зменшить навантаження на українські автодороги.
Нагадаємо, ТІС першим з українських портів почав системно розвивати регулярні перевезення вантажів контейнерними поїздами. В кінці 2017 року почав курсувати щотижневий контейнерний поїзд в Дніпро. Протягом 2018-го запущені регулярні блок-поїзди ще за трьома напрямками. Таким чином, зараз з ТІС відправляється до 15 поїздів в тиждень відразу за п'ятьма напрямками: Київ, Дніпро, Харків, Тернопіль, Чернігів.
За матеріалами газети "Наш TIS" №12 від грудня 2019 року.