Під час карантину робота 9-ої підстанції швидкої допомоги за формою не змінилася. Але фельдшери постійно знаходяться в напрузі, тому що передбачити причину подальшого виїзду неможливо.
Кількість дзвінків, при цьому, не відрізняється від попередніх сезонів, підкреслила Тетяна.
Далі, пацієнтів з підозрою на COVID-19 госпіталізують в Одеську міську інфекційну клінічну лікарню. Але, якщо є якісь окремі розпорядження, тоді фельдшери зв'язуються з відповідним лікарем центру екстреної медицини, який координує подальші дії медпрацівників, пояснює фахівець.
Що стосується постачання, на цей час, 9-та підстанція швидкої допомоги оснащена повністю. Практично з початку пандемії підрозділ все отримував в достатніх обсягах.
Спочатку, фельдшери отримували засоби захисту невеликими партіями, індивідуально на кожного працівника. Пізніше надійшла допомога у вигляді багаторазових засобів захисту від депутата облради Олега Кутателадзе, за що весь колектив йому вдячний. Також, 9-а підстанція швидкої медичної допомоги висловлює подяку МТП "Південний" і всім, хто підтримує медиків під час карантину.
Відповідально до роботи фельдшерів, під час пандемії, поставилися і жителі сіл Нові Білярі, Визирка, Сичавка і Любопіль. Всі вони входять в зону обслуговування підстанції. За словами завідувачки, люди під час карантину звертаються до медпрацівників тільки з вагомих причин.
Авторка: Тетяна Колєва.