Карантин вніс зміни в непросту роботу планувальників ТІС-КТ.
Поза карантином ми працюємо в офісі. Зараз, щоб не перебувати в одному приміщенні всім разом, ми склали графік, за яким одна людина планує всі роботи на контейнерному терміналі, - Кирило Коба, диспетчер по з/д операціям ТІС-КТ.
Він пояснює: те, що раніше робили три людини, тепер виконує один.
Добре, що кожен співробітник служби управління змінив декілька професій на ТІС-КТ і знає, як, де і що працює.
Більшість співробітників служби експлуатації освоїли навички відразу за кількома спеціальностями, і це дозволяє людям брати участь в обробці практично будь-якого виду вантажу, працювати на різній техніці терміналу, - Дмитро Перман, начальник служби експлуатації ТІС-КТ.
Втім, і без пандемії робочі години умовні, будь-який співробітник цієї нечисленної команди на зв'язку 24/7. Через дрібниці експлуатаційників не турбують: змінні диспетчери прекрасно знають свою роботу, а ось якщо форс-мажор, то обов'язково доводять до їх відома необхідність прийняття змін.
Судно не поставили, щось трапилося: пожежа, не дай Боже, комусь швидка потрібна - нам дзвонять, - Денис Непомнящий, старший диспетчер служби експлуатації ТІС-КТ.
Якщо НС, я даю вказівки змінному диспетчеру, він - стропальникам, водіям навантажувачів, кранівникам, щоб вони вживали необхідних заходів з ліквідації та оперативно реагували на поставлене завдання, зазвичай, в 99,9% все вирішується, головне - правильно поставити завдання, - Кирило Коба, диспетчер по з/д операціям ТІС-КТ.
Кожен день через ТІС проходять тонни вантажів. Їх треба прийняти, скласти, оформити, потім відвантажити-занурити на різний вид транспорту.
Все це технічні та людські ресурси. Потрібно проаналізувати, спланувати та направити: скільки, чого, куди й коли, щоб дотримати необхідну інтенсивність і виключити простої. З одного боку, навантаження колосальні, з іншого - професія дуже захоплива, розповідає Денис Непомнящий.
Планувальники порівнюють свою роботу з рішенням інтелектуальних завдань: це як головоломка, яка, коли складається, приносить величезне задоволення.
Контейнерний термінал складається з багатьох підрозділів, і первинним плануванням займаються їх співробітники та керівники. Далі вся інформація стікається в диспетчерський центр ТІС-КТ. І саме на його співробітниках лежить розподіл трудових ресурсів і техніки. Вони складають добовий план для нічної та денної зміни, де зображуються всі дії, необхідні види робіт, суднові та вагонні операції, кількість кранів і фронтів, де ці фронти знаходяться.
Все це ми передаємо змінному диспетчеру, а він діє згідно з планом. Інтерес в тому, що і як ти сплануєш, так і буде працювати. Наприклад, дивимося на підходи вагонів, а незрозуміло, поїдуть вагони чи ні. І починаються дзвінки - одному, другому, третьому, обдзвони станцій, тому що за це відповідаємо не ми, а "Укрзалізниця". Ми універсальні та професійні, вміємо працювати з будь-якими вантажами. Нині приймаємо контейнери, арматуру, заготівля, глину, нікель, чавун, ільменіт, феромарганець, працюємо з вантажами, які вимагають заморозки, робимо стафіровку і расстафіровку обладнання та багатьох інших вантажів, - Кирило Коба, диспетчер по з/д операціям ТІС-КТ.
Замовлення техніки, як нашої, так і підрядних організацій, підрахунок персоналу для вантажно-розвантажувальних робіт, постійний контроль за дотриманням правил охорони праці та санітарного стану, взаємодія з начальниками складів і розміщення вантажів, - Денис Непомнящий, старший диспетчер служби експлуатації ТІС-КТ.
Крім того, в зону відповідальності старшого диспетчера входить оперативна взаємодія з усіма службами терміналу та іншими підприємствами ТІС, наприклад, з ТІС-ЗД - щоб вчасно подавали та прибирали склади, з дорожньою службою - для прибирання після ремонтних робіт на дорогах і підкранових шляхах на терміналі. Також він на постійному зв'язку з головною диспетчерською ТІС, яка дає для ТІС-КТ, ТИС-Вугілля і ТІС-Руда варіанти постановки флоту на найближчі три-чотири доби, узгодження взаємодій, розподіл техніки та інше.
Правильне планування - запорука успішної діяльності будь-якого підприємства. Але найголовніше - люди, а це понад 250 співробітників різних спеціальностей, від інженера до робочого, і до кожного потрібен свій підхід.
Робота з персоналом терміналу дуже цікава і водночас складна. Постійно виникає багато питань, прохань, які необхідно вирішити, щоб співробітник був задоволений і трудився на підприємстві з задоволенням. У нас працюють професіонали своєї справи, без них не було б таких великих і гучних рекордів підприємства, - Дмитро Перман, начальник служби експлуатації.
Кількість людей на зміні залежить від завантаження і номенклатури вантажів.
У нас чотири бригади, по 50 осіб у кожній: кранівники, стропальники, водії навантажувачів та інші. В зміну працює більше сотні людей. Якщо роботи багато (навантаження/вивантаження вагонів і паралельна обробка суден), кількість працівників збільшуємо, залучаємо сторонні організації, виводимо додаткові бригади. Але і в таких ситуаціях ми справляємося і завжди виконуємо поставлені завдання, - Дмитро Перман, начальник служби експлуатації.
Він згадує, як все починалося - 3 листопада 2011 року на термінал зайшов перший контейнеровоз MAERSK NOTTINGHAM. До першої обробки та першого плану готувалися дуже ретельно. Разів сто перевіряли крани, роботу спредерів, у всіх було легке хвилювання.
І ось перший контейнер вивантажений на автомашину і відправлений на склад, привітавши один одного з першим контейнером, приступили до обробки судна. Попри те, що це був перший досвід, колектив із завданням впорався на відмінно. Так і продовжуємо працювати над поставленими завданнями впродовж довгих років, - Дмитро Перман, начальник служби експлуатації.
На контейнерному терміналі відмінний колектив, і голова служби експлуатації впевнений, що з такими професіоналами буде ще багато рекордів за різними напрямками.
За матеріалами газети "Наш TIS" №5, від травня 2020 року.