У Визирській громаді готуються до зимового періоду (відео)
06 лис, 10:00
У Визирській громаді відзначили День працівника соціальної сфери (відео)
07 лис, 10:00
Медики Визирської громади закликають місцевих жителів вакцинуватися (відео)
07 лис, 15:00
Карантин вніс зміни в непросту роботу планувальників ТІС-КТ.
Він пояснює: те, що раніше робили три людини, тепер виконує один.
Добре, що кожен співробітник служби управління змінив декілька професій на ТІС-КТ і знає, як, де і що працює.
Втім, і без пандемії робочі години умовні, будь-який співробітник цієї нечисленної команди на зв'язку 24/7. Через дрібниці експлуатаційників не турбують: змінні диспетчери прекрасно знають свою роботу, а ось якщо форс-мажор, то обов'язково доводять до їх відома необхідність прийняття змін.
Кожен день через ТІС проходять тонни вантажів. Їх треба прийняти, скласти, оформити, потім відвантажити-занурити на різний вид транспорту.
Все це технічні та людські ресурси. Потрібно проаналізувати, спланувати та направити: скільки, чого, куди й коли, щоб дотримати необхідну інтенсивність і виключити простої. З одного боку, навантаження колосальні, з іншого - професія дуже захоплива, розповідає Денис Непомнящий.
Планувальники порівнюють свою роботу з рішенням інтелектуальних завдань: це як головоломка, яка, коли складається, приносить величезне задоволення.
Контейнерний термінал складається з багатьох підрозділів, і первинним плануванням займаються їх співробітники та керівники. Далі вся інформація стікається в диспетчерський центр ТІС-КТ. І саме на його співробітниках лежить розподіл трудових ресурсів і техніки. Вони складають добовий план для нічної та денної зміни, де зображуються всі дії, необхідні види робіт, суднові та вагонні операції, кількість кранів і фронтів, де ці фронти знаходяться.
Крім того, в зону відповідальності старшого диспетчера входить оперативна взаємодія з усіма службами терміналу та іншими підприємствами ТІС, наприклад, з ТІС-ЗД - щоб вчасно подавали та прибирали склади, з дорожньою службою - для прибирання після ремонтних робіт на дорогах і підкранових шляхах на терміналі. Також він на постійному зв'язку з головною диспетчерською ТІС, яка дає для ТІС-КТ, ТИС-Вугілля і ТІС-Руда варіанти постановки флоту на найближчі три-чотири доби, узгодження взаємодій, розподіл техніки та інше.
Правильне планування - запорука успішної діяльності будь-якого підприємства. Але найголовніше - люди, а це понад 250 співробітників різних спеціальностей, від інженера до робочого, і до кожного потрібен свій підхід.
Кількість людей на зміні залежить від завантаження і номенклатури вантажів.
Він згадує, як все починалося - 3 листопада 2011 року на термінал зайшов перший контейнеровоз MAERSK NOTTINGHAM. До першої обробки та першого плану готувалися дуже ретельно. Разів сто перевіряли крани, роботу спредерів, у всіх було легке хвилювання.
На контейнерному терміналі відмінний колектив, і голова служби експлуатації впевнений, що з такими професіоналами буде ще багато рекордів за різними напрямками.
За матеріалами газети "Наш TIS" №5, від травня 2020 року.