У Коблевому сталася безпрецедентна подія: замість розрізнення реклами своїх послуг, бізнесмени курорту об'єднали спільні зусилля для організації рекламної кампанії Коблево, як окремого українського бренду.
Поштовхом до такого рішення послужили зустрічі й діалоги з партнерами з Молдови, Польщі та Білорусі. Вони показали, що Коблеве потребує додаткової реклами в країнах ближнього закордоння. У зв'язку з цим Боз Олег Костянтинович - голова ГО "Спільнота підприємців Коблеве" ініціював збір коштів на розміщення реклами курорту в Україні та країнах ближнього закордоння. Минуло трохи більше ніж місяць, і вже сьогодні можна розповісти про результати такої акції.
Всього підприємцям вдалося зібрати близько 80 тисяч грн. Спільно й оперативно обговорювали варіанти та місця розміщення реклами, а також дизайн, завчасно вибравши слоган "Коблево - буде жарко".
За підсумками - розмістили рекламу курорту на Київській трасі, перед поворотами на Затоку і на Коблеве. Крім цього, рекламні плакати курорту тепер висять і в вагонах Київського метрополітену. Інформація про курорт розміщена також на білбордах в Придністров'ї, уздовж траси з Кишинева, перед селом Кучурган, між Бендерами й Тирасполем.
В очікуванні гостей і адміністрація Коблівської ОТГ, і спілка підприємців проводять "генеральне прибирання" місцевості. Процес ускладнюється затятим небажанням стежити за чистотою територій деяких бізнесменів, завданням яких є отримати якомога більше прибутку за розміщення туристів і піти на відпочинок до наступного сезону, не замислюючись про репутацію Коблевого.
Варто зазначити, що від туристичного сезону громада отримує значні відрахування в бюджет у вигляді податків.
А це, в свою чергу, веде до поліпшення життя її жителів.
За матеріалами koblevo.news.