Портал "Відкрите місто" - це сервіс, який використовують в десятках містах по Україні. Веб-портал спростить комунікацію між владою та мешканцями, підвищить ефективність та прозорість роботи комунальних служб, а також дозволить спільно брати участь у розв'язанні проблем міста. Користувачеві потрібно просто завантажити на мобільний телефон додаток і зареєструватися. Стикаючись з будь-якою проблемою, будь то дерево, що впало, або відкритий люк, житель міста Южне може зробити фотографію, позначку на карті та відправити заявку в електронний сервіс, позначивши категорію проблеми. Заявка надходить до фахівців, які можуть оперативно відреагувати. Такий сервіс допоможе об'єднати зусилля жителів, громадських активістів і кваліфікованих працівників у вирішенні актуальних для міста проблем.
Послідовність дій в сервісі виглядає так:
1. Натиснути на кнопку "Повідомити" (під логотипом платформи "Відкрите місто");
2. Вибрати розділ "Проблеми й рішення";
3. Обрати категорію (і) проблеми;
4. Відзначити на карті точку, яка є місцем знаходження проблеми;
5. Додати заголовок, описати суть проблеми, завантажити фото або відео проблеми, натиснути кнопку "Надіслати".
Інформацію отримують відповідні служби міста та управління міської ради Южного. Контролювати виконання заявок від южненців будуть фахівці відділу ІТ й оперативного реагування.
Начальник відділу ІТ й оперативного реагування Южненської міської ради розповів, що в деяких управліннях будуть закріплені декілька фахівців для відстеження та реагування на заявки. В управлінні архітектури, наприклад, призначили кілька співробітників і закріпили за ними різні категорії, оскільки в цю сферу входить широкий перелік проблем.
Найближчим часом сервіс буде доступний для користувачів.
За матеріалами yuzhny.info.