Протягом декількох тижнів автоперевізник та менеджери старанно вивчали всі особливості, пов'язані з наміченими змінами графіка руху службових автобусів. Головна складність внесення коригувань полягала у тому, щоб врахувати всі виробничі потреби, зокрема, процедуру здачі / приймання зміни, тим більше, що в одному автобусі можуть їздити працівники різних підрозділів і навіть різних терміналів.
В процесі обговорення нових графіків враховані всі побажання керівників і прийнято рішення про їх зміну на користь співробітників.
Керівництву компанії дуже важливо точно знати, що зміни не вплинуть негативно на виробничий процес. Для цього будуть аналізуватися всі звернення співробітників щодо нового розкладу руху. Якщо з якоїсь причини працівник не встигає виїхати після зміни, реакція буде негайною і розбиратися в конкретній ситуації будуть детально.
За новим графіком частина ранкових автобусів будуть прибувати до «ТІСу» до 7:20, а відправлятися о 20:40, тобто введений інтервал на прийом-здачу зміни тривалістю у 40 хвилин. У компанії звертають увагу персоналу: якщо з якихось причин цього часу недостатньо, слід звернутися до диспетчера Ніни Драгнєвої за телефоном 067 436-41-58 або електронною поштою: [email protected]. З пропозиціями щодо перегляду графіку руху можна звернутися до менеджера з внутрішніх комунікацій Станіслава Мусатова по електронній пошті [email protected] або за телефоном гарячої лінії «ТІС»: 067 55-66-323.
Оновлений графік руху автобусів введений у дію з 8 січня 2019 року.
Керівництво підприємства звертається до співробітників: якщо вашого автобуса немає в графіку, це означає, що розклад його руху не змінився.