До кінця минулого року керівництво компанії ТІС визначило чіткий механізм управління бізнесом, остаточно сформувавши структуру компанії: це п'ять основних юридичних осіб - термінали, які взаємодіють з інфраструктурними підрозділами.
Ми об'єднуємо інфраструктурну і залізничну складові. Така модель є комфортним середовищем для прийняття рішень власниками й керівниками компанії та для їх реалізації. І друге, чого ми досягли, - це поліпшення керованості компанією в цілому, - Віталій Котвицький, директор з виробництва ТІС.
За словами топ управлінця, безсумнівно, одним з найважливіших подій минулого року потрібно вважати 25-річчя компанії, яке збіглося з введенням в експлуатацію причалу №25 в складі першої черги терміналу M. V. Cargo.
Ми перевантажили величезну кількість автомобілів з Америки та Європи. Якщо на початку минулого року цей бізнес нам здавався несерйозним, то тепер це цікавий напрямок з великим об'ємом, - Віталій Котвицький, директор з виробництва ТІС.
Говорячи про роботу терміналів, фахівець визнає, що успішніше всіх розвивався контейнерний термінал.
Ми значно наростили вантажообіг, як по навалочним вантажам, так і по контейнерним, розвинули перспективний напрямок - контейнерні поїзди - і таким чином стали більш привабливими для компаній-перевізників. Якщо спочатку їх було три-чотири, то до кінця року кількість партнерів зросла до півтора десятка. На мій погляд, це велика перемога, - Віталій Котвицький, директор з виробництва ТІС.
Виробничник уточнює, що контейнерний термінал успішно функціонує, багато в чому завдяки інфраструктурі. Тут завершено формування всіх майданчиків контейнерного термінала, створена його інженерна інфраструктура, остаточно сформований парк "Причальний", що відразу привернуло ще кілька компаній-клієнтів. І звичайно ж, важлива складова цього успіху - досвідчені співробітники.
Карантин збив темп і напруження планів на поточний рік. Однак підприємство продовжує працювати в режимі 7/24, і скасовувати удосконалення ніхто не збирається.
Ми облаштували всю територію КТ, тепер будемо розвивати тут супроводжувальні бізнеси, можливо, із залученням нових партнерів. Підготували основу для будівництва 24-го причалу: оформили дозвільну документацію і провели поглиблювальні роботи в котловані. У плані року другий етап будівництва палової частини причалу, будівництво залізничного парку "В", під'їзної колії, мереж, всі дозвільні документи оформлені. Це дуже важливий для нас об'єкт, без нього подальше нарощування вантажообігу неможливо. Напевно, не буде перебільшенням, якщо скажу, що в держкомпаніях, таких як "Укрзалізниця", подібні темпи приймання, обробки та відправки складів просто недосяжні. Наші залізничники працюють з повною віддачею, при цьому нашими пріоритетами залишається якість робіт і безпека праці, - Віталій Котвицький, директор з виробництва ТІС.
Співробітники всіх підрозділів при цьому не припиняють професійно розвиватися і вдосконалювати свою майстерність, розширювати кругозір, освоювати нове обладнання, модернізувати те, що існує, просуватися по кар'єрних сходах. І карантинні заходи цьому не перешкода, впевнений директор з виробництва ТІС.
За матеріалами газети "Наш TIS" №12 від грудня 2019 року.