Перше опитування працівників підприємства було проведено в липні 2018 року. В цьому році, як і в минулому, метою опитування було вивчення задоволеності, прихильності та лояльності співробітників ТІС, з'ясування аспектів робочого життя, які хвилюють колектив.
Ці поняття дуже пов'язані між собою. Задоволеність показує, чи подобається людям працювати в компанії, лояльність - чи готові співробітники залишатися в ній, залученість - чи хочуть вони докладати зусиль при виконанні роботи, чи захоплені вони роботою.
Вони базуються на відносинах з безпосередніми керівниками, відчутті своєї значущості в компанії, довірі до вищого керівництва, задоволеності умовами праці, можливості навчання та кар'єрного зростання тощо. Всього таких факторів 22. По кожному з них було кілька запитань в анкеті.
У порівнянні з торішніми дослідженнями, кількість працівників, задоволених роботою в ТІС, зросла з 43% до 47%. Показник лояльності у 2019 році - на рівні 45%, а це значить, що майже для половини співробітників потрібні дуже серйозні причини, щоб підштовхнути цих людей на пошук нової роботи. Цей показник на 1% вище, ніж у 2018 році. Як показало дослідження, співробітники чітко розуміють свої робочі цілі, знають, як вони пов'язані з цілями компанії, бачать свою компанію успішною, завжди готові допомогти один одному.
70% опитаних знають, що очікується від них на роботі; 54% розуміють, як індивідуальні робочі цілі пов'язані з цілями компанії; 64% впевнені, що ТІС буде успішним у майбутньому; 57% при виконанні роботи постійно отримують корисний досвід і знання; 57% вважають, що люди, з якими вони працюють, готові допомагати один одному, навіть якщо це виходить за рамки їх звичайних обов'язків.
Якщо говорити про результати опитування у різних підрозділах ТІС, то найвищий показник задоволеності опинився у ЗУ - у локомотивному депо. Слідом ідуть вантажні склади ТІС-КТ. Досить високі показники по ряду факторів зафіксовані в Службі руху ЗУ, службі стафірування ТІС-КТ.
Низький показник залученості говорить про наявність проблем в підрозділі. Опитування допомогло їх виявити та визначити, чим незадоволені працівники або чого не вистачає людям. Деякі проблемні зони або, як правильніше сказати, зони для розвитку, показали, що співробітники компанії хочуть більше визнання від своїх безпосередніх керівників, бажають відчувати себе цінними для роботодавця, прагнуть навчатися, щоб їх кар'єра в компанії розвивалася.
За матеріалами газети "Наш TIS" №12 від грудня 2019 року.