Про травневий рекорд ТІС-Вугілля багато згадували профільні видання країни. Тоді ТІС-ЗУ вдалося обробити кількість вагонів, що у кілька разів перевищує максимуми інших українських портів. Протягом однієї доби (двох змін) співробітники підрозділу обробили 1596 з/д вагонів. У рекордні зміни оброблявся майже весь асортимент вантажів, який є на терміналах: хімічні, зернові, вугільно-рудні вантажі, метал і контейнери.
Основні обсяги забезпечили ТІС-Вугілля (645 вагонів) і ТІС-Руда (329 вагонів). Ще третину обсягу дали інші термінали, і навіть найменші партнери в цей день зробили свій внесок.
Крім великого досвіду колективу, він також зазначив повну оптимізацію процесів і унікальні технології, впроваджені на ТІС під керуванням легендарного Анатолія Верлана - заступника генерального директора по транспорту, керівника ЗУ. Саме він і розробив заходи та технології, які дають можливість працювати так ефективно. Це було зроблено вже давно, але методика постійно вдосконалюється, додав керівник служби руху. Основа методики - поєднання процесів, максимальна паралельність операцій, використання сучасних АРМ (автоматизоване робоче місце, - прим. ред.). АРМ "Движенец", розроблене також Анатолієм Верланом спільно з програмістами ТІС, використовується всіма залізничниками та співробітниками терміналів компанії, які виробляють обробку вагонів. Програма дозволяє отримувати оперативну та прозору інформацію в реальному часі про стан вагонів. До речі, ця розробка запатентована.
Але при цьому він підкреслив, що досягнення рекордів по обробці вантажів - це не мета, а попутний результат.
Він упевнений, що 1 600 вагонів на добу - це не межа.
За його словами, зростати кількісно нескінченно неможливо без якісного нарощування інфраструктури. Якщо буде схожий по номенклатурі збіг вантажів, якісно більше нинішнього, можливо, нинішній рекорд вдасться побити, резюмує Федір Доброносов.
За матеріалами газети "Наш TIS" №5, від травня 2020 року.