Не дивлячись на виклики та обмеження, що виникли через пандемію, учні Визирського ліцею цьогоріч знову взяли участь у масштабному Всеукраїнському конкурсі «Чисті роси», де повною мірою продемонстрували свої таланти, розповідає директорка цього навчального закладу Яна Куліченко.
Яна Куліченко, директорка Визирського ліцею
Щороку колектив нашої школи бере у ньому участь. Це вже традиційно. Конкурс складається з багатьох номінацій, де можна показати різні таланти наших дітей. Це вокальний й декоративно-прикладний напрямок, циркове, образотворче мистецтво. В поточному році додалися фотоконкурсні роботи та інструментальний жанр.
За словами Яни Куліченко, учні Визирського ліцею взяли участь майже у кожній з представлених номінацій. Формат проведення конкурсу цього разу, з відомих обставин, був дистанційний. Тому кожен номер записувався на відео та відправлявся журі. Підсумки конкурсу стануть відомі вже протягом квітня.
Нагадаємо, що сам фестиваль «Чисті роси» стартував на початку березня. Про нього розповіли Крістіна Костенко, учениця 9-го класу та Владлена Стоянова, учениця 6-го класу.
Крістіна Костенко, учениця 9 класу
Я готувала дві пісні: одна — а капела, друга — українська народна, у номінації «солістка». Допомагали мені Яна Миколаївна та Діана Віталіївна Чайка. Займалися ми у школі та я особисто вдома.
Владлена Стоянова, учениця 6 класу
Я співала одну пісню, а капела, іншу — українську народну — «Соловей» та «Дощик». Беру участь в конкурсах для душі, мені так весело.
Про те, хто допомагав учням у підготовці до конкурсу «Чисті роси» та як саме все було організовано, каже педагогиня-організаторка Визирського ліцею Діана Чайка.
Діана Чайка, педагогиня-організаторка Визирського ліцею
Цього разу до конкурсу ми готувалися дуже добре, спільними зусиллями, разом з дітьми. Я перший рік працюю у школі, мені було важкувато, я зібрала дітей. Спочатку ми запитали їх, хто в якій номінації хоче брати участь та які саме таланти та здібності хоче показати. Тут бралися всі діти, зі всієї школи залучалися, хто захотів, той прийшов.
Автор: Сергій Бяков.