Обсяг ринків стрімко зростає, а з ним - і попит на транспортування. Від цього найактивніші порти світу продовжують розвиватися і поліпшуватися. З 20 найбільших тільки 5 розмістилися за межами Східної Азії. Від США в цьому ТОПі порт Лос-Анджелеса, від Європи - нечисленна, але потужна трійка з Німеччини, Бельгії і Амстердама. Про це пише World Economic Forum.
Основна частина торгівлі сьогодні протікає через Південно-Китайське море. І не дарма. Виробничі потужності Китаю - важлива ланка в глобальному ланцюжку поставок. 2/3 контейнерного трафіку проходять через порти Китаю і китайських інвестицій. За останні 10 років ця країна стала світовим лідером з важким вантажем і продовжує зміцнювати свої позиції, завдяки глобальним інвестицій та ініціативи об'єднаних маршрутів "Один пояс - один шлях". В цей же час датська компанія Maersk продовжує бути найбільшою судноплавною лінією і збільшувати свої обороти.
Основа портів майбутнього - це швидкість і ефективність. І хоча обсяги "ТІС" поки ще поступаються гігантам, їх якість роботи завжди прагне до світових стандартів. Вже сьогодні група терміналів "ТІС" - найбільший стивідорний оператор в Україні. До групи входить 5 сучасних терміналів: "ТІС-Зерно", "ТІС-Міндобрива", "ТІС-Руда", "ТІС-Вугілля" і "ТІС-Контейнерний". Найбільша інфраструктурна компанія "ТІС" володіє і управляє всією обслуговуючої інфраструктурою терміналів, в тому числі власної залізничною станцією.