В кінці серпня в МП "Південний" під розвантажувально-навантажувальними операціями одночасно перебували відразу чотири судна типу "кейпсайз": "FRONTIER" "JACARANDA", "CAPE MIRON", "CAPE NORTHVILLE", "FRONTIER BONANZA".
Так, судно "FRONTIER JACARANDA" прийшло в порт для навантаження біля причалу №5 держстивідора ДП МТП "Южний" залізорудного концентрату. "CAPE MIRON" біля причалу № 6 ДП МТП "Южний" прийме на борт 175 тисяч тонн окатишів. Балкер прибув з Китаю. "CAPE NORTHVILLE" на 9 причалі порту спочатку вивантажить вугілля, а потім стане під навантаження 175 тисяч тонн руди. Судно прибуло з Норфолка (США).
"FRONTIER BONANZA" візьме на борт 177 тисяч тонн залізорудного концентрату. Балкер частково буде завантажено на причалі №22 ТОВ "ТІС", а потім його довантажать на ДП МТП "Южний".
Відзначимо, що термін "Capesize" застосовується для балкерів. Судна такого типу обробляються на спеціалізованих глибоководних терміналах. Терміном "Capesize" позначаються вантажні судна, які через свої великі розміри не в змозі пройти через Суецький і Панамський канали. Для визначення судів за розмірами застосовується словосполучення, що складається з двох слів. У першій частині використовується термін, що означає приналежність до географічного об'єкта, у другій частині - термін, який визначає максимальний розмір або просто розмір.
За матеріалами "ЦТС".