На 49-й сесії депутати затвердили основні напрямки роботи Коблівського Центру надання адмінпослуг (ЦНАП - прим. ред.) жителям ОТГ. Для популяризації нової форми обслуговування і досягнення високого рівня довіри до неї розроблено Програму роботи ЦНАП на 2020-2023 роки.
На сесії зазначалося, основні проблеми в адміністративній системі сьогодні - високий рівень недовіри до ЦНАПу і низький рівень кваліфікації самих співробітників. Це стосується, зокрема, невміння службовців працювати з електронними сервісами. У свою чергу, населення слабо проінформоване про послуги, які можуть бути надані в подібних Центрах.
Очікується, що основними результатами виконання Програми стане перехід до нової системи надання високоякісних, доступних, прозорих адмінпослуг, орієнтованих, перш за все, на повноцінне задоволення потреб жителів ОТГ.
В рамках реалізації Програми ЦНАП буде оснащений необхідним технічним обладнанням для оформлення та видачі закордонних паспортів, а також громадянина України у формі ID-карти та водійських посвідчень. Також будуть створені максимально комфортні умови для відвідувачів, в тому числі, і для громадян з особливими потребами, і для відвідувачів з дітьми.
Перелік послуг, які надають в ЦНАПі, буде доповнюватися. Заплановано й постійні заходи для підвищення кваліфікації співробітників, включаючи й дистанційне навчання (електронні курси - прим. ред.).
Для популяризації ЦНАП будуть організовані публічні заходи (конференції, презентації, зустрічі з громадськістю тощо). За результатами роботи ЦНАП зобов'язаний щоквартально подавати звіт про виконану роботу.
Нагадаємо, ЦНАП фінансується з державного, обласного бюджету, місцевих бюджетів та інших джерел, не заборонених чинним законодавством України. ЦНАП створені для надання базових адміністративних послуг: державної реєстрації актів цивільного стану, реєстрації транспортних засобів, видачі та обміну водійських прав. Також тут надаються адмінпослуги соціального характеру - призначають державну допомогу та субсидії.
За матеріалами koblevo.news.