Експорт українських товарів до Китаю в січні-жовтні 2021 року зріс у порівнянні з аналогічним періодом минулого року на 20% і становить 12% від усього українського експорту. Про це повідомила пресслужба Державної служби з питань безпеки харчових продуктів та захисту споживачів, повідомляють «Порти України».
Найбільше зростання відбулося за м’ясом та їстівними субпродуктами — 164%. По зерну зростання склало 46%, по овочах — 25%.
Владислава Магалецька, голова Держпродспоживслужби
Експорт до Китаю так само цікавий для українських виробників та експортерів, як і складний у відкритті нових позицій. На сьогодні збільшення поставок на експортному напрямку КНР є одним із пріоритетів для держави.
Сьогодні Китай є лідером за кількістю товарних позицій, за якими Держпродспоживслужба веде роботу з відкриття ринків для українських виробників. У цьому переліку — борошно, риба та рибопродукти, яйця та яєчні продукти, пшениця, ріпак, сорго, соєвий шрот, яблука, лохина, м’ясо птиці, горох, квасоля, черешня, корми для домашніх тварин, солод, комбікорми для сільськогосподарських тварин, птиці та риби, яловичі колагенові оболонки, заморожені напівфабрикати, що містять продукти тваринного походження, рослинного походження та/або перероблені продукти тваринного походження, крупи, малина.
Найближчим часом очікується початок наступного етапу відкриття експорту свіжої лохини в КНР, який передбачає проведення перегляду умов виробництва цієї ягоди у дистанційному онлайн-форматі, а також погодження документів про відкриття ринків м’яса птиці, гороху та лохини.
Держпродспоживслужба, Міністерство закордонних справ, Мінекономіки спільно працюють над відкриттям нових ринків для українського експорту, надаючи підтримку виробникам та усуваючи технічні перешкоди у торгівлі, а також забезпечуючи державні гарантії дотримання вимог країн-партнерів.
Нагадаємо, що через контейнерний термінал ТІСа українське вино експортується до різних країн світу, серед яких і Китай, а саме підприємство вже 8 років співпрацює з українськими виноробами.