Величезна кількість заборон, непередбачені ситуації при покупці товарів, суперечки із касирами та охоронцями — із цим усім, і не тільки, покупці часто стикаються у магазинах.
Щоб уникнути непорозумінь та знайти правильний вихід потрібно знати свої права, як споживача, а не вірити на слово всьому, що каже адміністрація магазину. З цього приводу роз’яснив ситуацію юрист вищої кваліфікації, багаторічний юридичний консультант Лиманської районної спілки споживчої кооперації, нині вже на заслуженому відпочинку, Леонід Іванюк.
— Леоніде Миколайовичу, більшість сучасних магазинів, які є й на території Лиманщини, починаються з камер схову. Що тут можна порадити покупцям?
Леонід Іванюк, юрист вищої кваліфікації
Громадянам раджу не обов’язково залишати там свої речі: наприклад, рюкзак чи сумку, якщо всередині є щось цінне. Пояснення просте: керівництво супермаркетів не бере на себе відповідальність за збереження ваших речей.
— Нерідко буває, що покупець ненароком пошкодив товар, викладений на прилавку магазину. Що в даному разі йому загрожує?
— Чи може споживач розпакувати для огляду товар, який збирається придбати й хто має право для перевірки сумок?
— Нерідкі ще випадки повернення покупцями товару після того, як він вже опинився вдома. Як діяти в даному разі?
— Аби зафіксувати наявні в системі торгівлі неподобства доводиться застосовувати фото та відеозйомку. Чи законно діє споживач?
Розмову записав: Іван Рафальський.
За матеріалами газети «Слава хлібороба» № 12 (9 865).