Нагадаємо, новий рекорд був встановлений в ніч з 5 на 6 липня, зміною № 1 під керівництвом змінного диспетчера Олександра Мартинюка і майстра ПРР Анатолія Стрижака. Такі показники досягаються завдяки злагодженості в діях співробітників, а також новим підходам в роботі.
Важлива злагодженість дій диспетчерів ЗУ та ТІС-Вугілля. Від цих двох людей залежить дуже багато чого: планування, правильне розставляння вагонів, мінімізація маневрових робіт. А після цього кожен робочий на своєму місці вже виконує свої функції, пояснює фахівець. Зміна цінує кожну хвилину, тому всі роботи з техобслуговування намагаються спланувати так, щоб не переривати процес подачі та вивантаження. Неможливо домогтися рекордів, якщо неякісно виконувати роботу, а будь-який простій знижує результат.
Кожна хвилина дорога, адже чим менше простоїв, тим вище результат, — пояснює начальник служби. Щоб обладнання не ламалося, налагоджено своєчасне техобслуговування. Для цього використовується будь-яке часове вікно. Тут важлива злагоджена взаємодія служби експлуатації, інженерної служби та служби головного енергетика.
Важливим для встановлення нових рекордів є зворотний зв’язок працівників ТІС-Вугілля з акціонерами ТІС, які вислуховують пропозиції та виділяють фінансування на впровадження нових технологій. Наприклад, зараз йде процес закупівлі нової магнітно-імпульсної установки, яка планується до монтажу на обладнанні вагоноперекидача ВО-2. Така установка раніше була змонтована на іншому обладнанні комплексу і показала свою високу ефективність: простоїв через зачистки даного вузла від налиплого вантажу майже немає.
За матеріалами газети «Наш ТIS» № 8 від липня 2020 року.