Як компанія Трансінвестсервіс (ТІС) змогла з покинутого причалу на березі Великого Аджаликського лиману побудувати гіганта-рекордсмена — найбільший приватний транспортний вузол в Україні, який об'єднав 5 спеціалізованих морських терміналів, що обробляють щорічно десятки млн тонн вантажів, аж до рекордних 33 млн тонн?
Редакція продовжує цикл матеріалів, в яких розповідається про технологічні нововведення і стратегічні рішення, які допомагають ТІС бути найбільшим транспортним вузлом країни.
Ранішерозповідалосяпро багатопрофільність портового комплексу, своєчасне будівництво власної інфраструктури, поглиблення причалів і рекордні перевалки зерна.
Цього разу мова піде про швидкість і технологічність ТІСу.
Підприємство заслужило статус найшвидшого та одного з найбільш технологічних в Україні, постійно оновлюючи рекорди за кількістю обробки суден і вагонів з вантажем.
Так в липні 2020 року ТІС-Вугілля оновив добовий і позмінний рекорди обробки вагонів — 1 112 вагонів за добу і 563 вагони за зміну. Ці показники найвищі за всю історію роботи терміналу та одні з кращих не тільки в Україні, а й на території всього Причорномор’я.
Також ТІС за півріччя обробив п’яту частину всього вантажообігу морських портів країни, а ТІС-КТ визнано найдинамічнішим портовим терміналом в Україні за темпами зростання вантажообігу. У 2019 р. ця структура наростила контейнерообіг на 75%.
Технологія швидкісного навантаження була вперше впроваджена на зерновому терміналі. Для зернотрейдерів це стало оптимальним варіантом: привозити продукцію відразу на ТІС, минаючи склади, що мінімізувало витрати на зберігання та обробку. Для того, щоб зменшити черги з зерновозів, на ТІС побудували площадку накопичення для вантажних автомобілів на 500 місць. Крім багатокілометрових черг це також вирішує проблему зносу дорожнього покриття.
За матеріалами спецпроєкту Ліга.net.