Олег Кутателадзе, депутат Одеської обласної ради
За межами нашого підприємства можна побачити горбисту місцевість. Важко повірити, але на цьому місці (де зараз розташована залізнича станція) був раніше точно такий же рельєф. Ми зрізали цей перетнутий рельєф — це близько 7,5 мільйона кубів на суші та приблизно стільки ж дістали з-під води. Це потрібно було для того, щоб зробити плоский майданчик. На цій території не було шляхів, ми створили тут залізничний парк «Причальний». Фактично це станція, яка може переробляти близько 10 мільйонів тонн вантажу. Насправді сьогодні ми є найбільшою припортовою залізничою станцією. В середньому протягом доби до нас заходять близько 24 поїздів, бувають дні, коли кількість складів досягає 31. Якщо порівняти з Одеським портом, туди за добу прибуває 10-12 поїздів.
Сукупний обсяг вкладених сюди інвестицій за період нашої роботи наближається до 800 мільйонів доларів. До цієї суми не входять інвестиції, які до цього робила держава. Проєкт вийшов дуже потужним. Я думаю, якби всім будівництвом займалася держава, воно було б набагато дорожче. Наприклад, коли ми будували залізницю, наші вкладення склали понад 50 мільйонів доларів. Будівництвом займалися наші співробітники. Думаю, якби будівельні роботи вела держава, сума витрат склала б можливо близько 300 мільйонів доларів. Я дуже пишаюся тим, що у нас є своє залізничне управління. На початку 2009 року у нас були труднощі із залізницею, тому Олексій Ставніцер попросив нас розділити функції, в результаті я почав займатися саме залізницею. Хочу зазначити, що у нас в цій сфері є дуже талановитий керівник Анатолій Іванович Верлан, який є заступником генерального директора по залізничній станції. Це людина, яка може самостійно придумати ідею, спроєктувати, реалізувати її та експлуатувати побудоване. Анатолій Верлан — просто геніальний залізничник. Я пишаюся, що у нас працюють такі фахівці. Саме завдяки роботі нашої команди ми й стали найбільшим транспортним вузлом, і навколо нас утворилося і працює стільки різних підприємств. Минулого року нам вдалося перевалити рекордну кількість вантажів — 33,3 мільйона тонн. Це дуже великий обсяг, до того ж це був різноплановий вантаж.
Нагадаємо, Олег Кутателадзе ініціював проведення в Коблево зустрічі з київськими фахівцями готельного бізнесу для розробки стратегії розвитку туризму.