Підприємство «ТІС-Руда» спеціалізується на перевалці залізорудних котунів Полтавського гірничо-збагачувального комбінату. Котуни — грудочки подрібненого рудного концентрату, які використовують при виробництві сталі та чавуну. Якщо судно прибуло за котунами — клієнт має право отримати чисту сировину, а не збірну солянку з домішкою болтів, гайок, уламків металевих конструкцій, впевнені на «ТІС-Руда».
Віктор Михайлов, інженер-енергетик ТОВ «ТІС-Руда»
Я думаю, металолом в залізорудні котуни потрапляє під час транспортування. Але відправляти вантаж у такому вигляді далі неприпустимо.
Залізорудні котуни прибувають на «ТІС-Руда» залізницею. На підприємстві їх вивантажують у двох точках: на станціях розвантаження вагонів та на вагоноперекидачах. Потім сировина транспортується по конвеєрних смугах.
Валерій Кушнір, інженер-технолог ТОВ «ТІС-Руда»
На цих конвеєрних стрічках, на кожній з них, встановлені металовловлювачі. В нас по підприємству встановлено 5 таких: три на ділянці вивантаження вагонів і два на ділянці навантаження. В нас є два варіанти відвантаження котунів — прямо на судно або через склад. Для того, щоб мінімізувати потрапляння стороннього металу у залізорудні котуни, в нас встановлені металовловлювачі й на вході на підприємство по конвеєрних смугах, й на виході з нього.
Для проведення додаткового очищення вантажу під час перевалки, на підприємстві «ТІС-Руда» закупили надійне виробниче обладнання.
Віктор Михайлов, інженер-енергетик ТОВ «ТІС-Руда»
Устаткування французької фірми «LENOR» ми закуповували безпосередньо у виробника. Після отримання обладнання, самі встановлювали й займалися пуско-налагоджуванням під наші умови. За принципом роботи, це магніт, який притягує металеві деталі, що можуть перебувати у вантажі.
Заходи, які застосовуються для поліпшення обслуговування клієнтів, зазвичай приносять відчутний результат. За підсумками 9 місяців 2020 року приріст вантажопотоку на «ТІС-Руда» склав 15%.
Авторка: Катерина Гончар.