На підприємстві ТІС-Вугілля при закупівлі нового обладнання все частіше віддають перевагу електричному. Йдеться про великогабаритну техніку, яка бере участь в технологічному процесі перевалки сипучих вантажів. Наприкінці 2020 року парк з 7 стаціонарних перевантажувачів, які обслуговують залізничний транспорт, було поповнено ще одним, розповідає начальник служби механізації ТІС-Вугілля Павло Юрченко.
Павло Юрченко, начальник служби малої механізації ТОВ «ТІС-Вугілля»
Ця машина відрізняється тим, що у неї електричний привід. Вона живиться від стаціонарної мережі. Попередні машини були з дизельними двигунами внутрішнього згоряння.
Багатофункціональний перевантажувач Sennebogen на електричному приводі коштує дорожче, ніж його аналог на дизельному паливі. Однак у процесі тривалої експлуатації така техніка менш витратна і стає більш вигідним придбанням для власника, розповідає Павло Юрченко.
Павло Юрченко, начальник служби малої механізації ТОВ «ТІС-Вугілля»
Немає потреби заміни мастила, фільтрів, які пов’язані з обслуговуванням двигуна внутрішнього згоряння. Він не споживає дизельне паливо, яке дорожче ніж електрика, йому не потрібні акумулятори, бо він живиться напряму від електромережі.
Оператор перевантажувальних машин Олександр Артюхін вже майже два роки працює на дизельному обладнанні. Щоб засвоїти електричне, йому знадобилося всього дві робочі зміни.
Олександр Артюхін, оператор перевантажувальних машин
Ця техніка зручніша і більш маневрова. Тут присутні відеокамери, що розширюють огляд. Комфортна кабіна — є підігрів і кондиціонер. Ми цією технікою задоволені дуже. Все це сукупно дозволяє знизити час на обслуговування вагона.
У 2020 році підприємство ТІС-Вугілля закупило два ковшових перевантажувачі Volvo та багатофункціональний електричний перевантажувач Sennebogen. Залучення в технологічних процесах електричної техніки — це ще один крок до збереження екологічного балансу навколишнього середовища, розповідає Павло Юрченко.
Нагадаємо, що у 2020 році на підприємстві ТІС-Вугілля було зафіксовано кілька рекордів вивантаження вагонів за зміну. Підвищення продуктивності відбулося в результаті впровадження нової системи планування, яка дозволила забезпечити якіснішу взаємодію з залізничним управлінням. Підвищення ж інтенсивності перевалки привело до логічного наступного кроку — закупівлі додаткової техніки.
Авторка: Катерина Гончар.