» » Павло Юрченко: "Коли прийде нова техніка, ДММ зможе збільшити показники її завантаження вище 80%"

Павло Юрченко: "Коли прийде нова техніка, ДММ зможе збільшити показники її завантаження вище 80%"

Павло Юрченко: "Коли прийде нова техніка, ДММ зможе збільшити показники її завантаження вище 80%"

  Ділянка малої механізації (ДММ) сформована на базі ТІС-Вугілля у 2013 році шляхом реорганізації іншого підрозділу. На старті в його розпорядженні було 11 одиниць техніки. Сьогодні майже 100 співробітників ділянки працюють з 21-м агрегатом і обслуговують ще сім. Тут долучено два види техніки: фронтальні навантажувачі Volvo і мобільні гідравлічні перевантажувачі екскаваторного типу Sennebogen.  З їх допомогою виконуються завдання по навалочним вантажам для терміналів ТІС-Вугілля, ТІС-КТ і ТІС-Руда. Це і навантаження/розвантаження судна, і навантаження/вивантаження/зачистка вагонів.

  Типи вантажів різні. Найчастіше доводиться мати справу з ЗРК (залізно-рудний концентрат - прим. ред.), окатишем і вугіллям, меншою мірою - з керамічною глиною і нікелевої рудою. Ще один вид послуг - це гаражне зберігання, технічне обслуговування та диспетчеризація техніки для ТІС-Руда, де працюють ще сім одиниць техніки. Також є договори на оренду техніки з M.V.Cargo, ТІС-Міндобрива, ТІС-Зерно та іншими компаніями, які користуються причалами ТІС. У них є свої парки, але при необхідності ДММ приходить на допомогу. Також техніка ділянки залучається в разі надзвичайних ситуацій, для ліквідації снігових заметів, чищення доріг навколо ТІС та прилеглих населених пунктів.

Роботи на ділянці ведуться цілодобово. І погодні умови не перешкода: в холод, ожеледь, туман, шторм навантажувачі не зупиняються. Найскладніше працювати в мороз, коли сипучий вантаж змерзається. Наприклад, ЗРК стає як бетон, тому його важко набрати в ківш. Але варіантів немає, вантажити потрібно без зупинки, - Павло Юрченко, начальник ділянки.

  На жаль, плинність кадрів присутня, визнає керівник. Щоб важка робота була комфортніше, він докладає всіх можливих зусиль для поліпшення умов праці людей.

Бути водієм навантажувача - це робота не для слабких, тут свої виклики. Але найскладніше - це робота в трюмах, розповідає начальник служби ДММ. Вона вимагає уваги та обережності. Тут замкнутий простір, часто тісний, а навантажувачі габаритні.

Туди ми відправляємо досвідчених співробітників. Новачків теж залучаємо, але спочатку в парі з наставником. Розвиток персоналу на ділянці - це програми наставництва більш досвідчених водіїв, - Павло Юрченко, начальник ділянки.

  Для фінансової стимуляції введені програми по визначенню категорії співробітника, всього їх чотири.Павло Юрченко, начальник ділянки.

Наш колектив дуже цілеспрямований, міцний. Працювати по 11 годин за кермом можуть тільки сильні й тілом, і духом люди. Ми даємо високі показники. Я дуже вдячний нашим хлопцям за мужність і відповідальність, які вони виявляють, - Павло Юрченко, начальник ділянки.

  За його словами, в останні роки зросло навантаження на людей і техніку, у зв'язку зі збільшенням вантажообігу. Контейнерний термінал почав перевантажувати навалочні вантажі в великих обсягах. Щомісячна потреба техніки ДММ становить 80%. Аналогічні показники в інших портах ледь доходять до 60%. Рости вище 80% вкрай важко, потрібна нова і запасна техніка. Для підвищення продуктивності та обсягів вироблення необхідно оновити парк - придбати навантажувачі та перевантажувачі. Коли прийде нова техніка, співробітники ДММ зможуть ще збільшити показники роботи, окреслює перспективи ділянки керівник.

  У ДММ з 94 співробітників ділянки майже 70 - водії навантажувача. Решта - це механіки, слюсарі, диспетчери. У цій команді всього одна дівчина - технік з планування Людмила Дорошенко. Є в колективі й співробітники, які працюють в ТІС по десять і більше років.

  За матеріалами газети "Наш TIS" №1 від січня 2020 року.

Друк
Фахівці ТІС-КТ розповіли про особливості роботи на терміналі14:00
17 вер
Стафіровка негабаритних вантажів вимагає ювелірної роботи персоналу ТІС-КТ (відео)13:30
17 вер
Людмила Головко — беззмінна вихователька малечі Першотравневого (відео)13:00
17 вер
Депутатів Лиманської райради скликають на позачергову сесію13:00
17 вер
Олег Кутателадзе: «Ідея створення ТІС була успішно реалізована, хоча «палок в колеса» ми отримали чимало»12:30
17 вер
Дмитрівська школа отримала в подарунок тенісний стіл (фото)12:01
17 вер
У Першотравневому привели до ладу майданчик біля футбольного стадіону (відео)11:30
17 вер
Вибори-2020: в Одеському районі буде вісім округів10:00
17 вер
«Думка в образі» — одеська виставка фотохудожника з Визирки (відео)14:30
16 вер
Школа та дитсадочок у с. Калинівка потребують капремонту (відео)13:22
16 вер
ТІС зробив ставку на контейнери13:04
16 вер
Освітлення в Першотравневому стає якіснішим (відео)12:40
16 вер
На будівництві Крижанівського дитсадка роботи йдуть до завершення12:30
16 вер
Козел з Першотравневого Одеської області потрапив до Національного реєстру рекордів (фото)11:43
16 вер
Дано старт проєкту «Балка у Визирці» (фото)10:00
16 вер
Укрпошта випустила поштову марку з гербом села Фонтанка17:02
15 вер
ТІС відзначив 26-річчя (відео)15:30
15 вер
Першотравневий НВК чекає на новий харчоблок (відео)14:30
15 вер
Олег Кутателадзе: «Якщо людина хоче брати участь в процесі розвитку, вона завжди знайде кошти»14:00
15 вер
Журналісти України ознайомилися з Визирською ОТГ (відео)13:35
15 вер
«MV Cargo» отримала нагороду13:20
15 вер
Навчальні заклади Калинівки Лиманського району потребують на капремонт12:53
15 вер
У холі Першотравневого НВК з’явився телевізор (фото)11:02
15 вер
Пропозиції ТІС щодо шляхів розвитку країни розглянуть при розробці Нацстратегії-203010:28
15 вер
Нововведення на ТІС-Вугілля: і комфорт під час обіду, і оптимізація на виробництві (відео)14:30
14 вер
TOP