» » Павло Юрченко: "Коли прийде нова техніка, ДММ зможе збільшити показники її завантаження вище 80%"

Павло Юрченко: "Коли прийде нова техніка, ДММ зможе збільшити показники її завантаження вище 80%"

Павло Юрченко: "Коли прийде нова техніка, ДММ зможе збільшити показники її завантаження вище 80%"

  Ділянка малої механізації (ДММ) сформована на базі ТІС-Вугілля у 2013 році шляхом реорганізації іншого підрозділу. На старті в його розпорядженні було 11 одиниць техніки. Сьогодні майже 100 співробітників ділянки працюють з 21-м агрегатом і обслуговують ще сім. Тут долучено два види техніки: фронтальні навантажувачі Volvo і мобільні гідравлічні перевантажувачі екскаваторного типу Sennebogen.  З їх допомогою виконуються завдання по навалочним вантажам для терміналів ТІС-Вугілля, ТІС-КТ і ТІС-Руда. Це і навантаження/розвантаження судна, і навантаження/вивантаження/зачистка вагонів.

  Типи вантажів різні. Найчастіше доводиться мати справу з ЗРК (залізно-рудний концентрат - прим. ред.), окатишем і вугіллям, меншою мірою - з керамічною глиною і нікелевої рудою. Ще один вид послуг - це гаражне зберігання, технічне обслуговування та диспетчеризація техніки для ТІС-Руда, де працюють ще сім одиниць техніки. Також є договори на оренду техніки з M.V.Cargo, ТІС-Міндобрива, ТІС-Зерно та іншими компаніями, які користуються причалами ТІС. У них є свої парки, але при необхідності ДММ приходить на допомогу. Також техніка ділянки залучається в разі надзвичайних ситуацій, для ліквідації снігових заметів, чищення доріг навколо ТІС та прилеглих населених пунктів.

Роботи на ділянці ведуться цілодобово. І погодні умови не перешкода: в холод, ожеледь, туман, шторм навантажувачі не зупиняються. Найскладніше працювати в мороз, коли сипучий вантаж змерзається. Наприклад, ЗРК стає як бетон, тому його важко набрати в ківш. Але варіантів немає, вантажити потрібно без зупинки, - Павло Юрченко, начальник ділянки.

  На жаль, плинність кадрів присутня, визнає керівник. Щоб важка робота була комфортніше, він докладає всіх можливих зусиль для поліпшення умов праці людей.

Бути водієм навантажувача - це робота не для слабких, тут свої виклики. Але найскладніше - це робота в трюмах, розповідає начальник служби ДММ. Вона вимагає уваги та обережності. Тут замкнутий простір, часто тісний, а навантажувачі габаритні.

Туди ми відправляємо досвідчених співробітників. Новачків теж залучаємо, але спочатку в парі з наставником. Розвиток персоналу на ділянці - це програми наставництва більш досвідчених водіїв, - Павло Юрченко, начальник ділянки.

  Для фінансової стимуляції введені програми по визначенню категорії співробітника, всього їх чотири.Павло Юрченко, начальник ділянки.

Наш колектив дуже цілеспрямований, міцний. Працювати по 11 годин за кермом можуть тільки сильні й тілом, і духом люди. Ми даємо високі показники. Я дуже вдячний нашим хлопцям за мужність і відповідальність, які вони виявляють, - Павло Юрченко, начальник ділянки.

  За його словами, в останні роки зросло навантаження на людей і техніку, у зв'язку зі збільшенням вантажообігу. Контейнерний термінал почав перевантажувати навалочні вантажі в великих обсягах. Щомісячна потреба техніки ДММ становить 80%. Аналогічні показники в інших портах ледь доходять до 60%. Рости вище 80% вкрай важко, потрібна нова і запасна техніка. Для підвищення продуктивності та обсягів вироблення необхідно оновити парк - придбати навантажувачі та перевантажувачі. Коли прийде нова техніка, співробітники ДММ зможуть ще збільшити показники роботи, окреслює перспективи ділянки керівник.

  У ДММ з 94 співробітників ділянки майже 70 - водії навантажувача. Решта - це механіки, слюсарі, диспетчери. У цій команді всього одна дівчина - технік з планування Людмила Дорошенко. Є в колективі й співробітники, які працюють в ТІС по десять і більше років.

  За матеріалами газети "Наш TIS" №1 від січня 2020 року.

Друк
Сергія Гриневецького призначено головою Одеської облдержадміністрації19:07
27 лис
Жителів Першотравневого старостинського округу просять оновити документи на майно16:30
27 лис
Трояндівська школа долучилася до Всеукраїнскої акції протидії насильству15:00
27 лис
Бути громаді юридичною особою чи ні?13:50
27 лис
Новообрані депутати Визирської громади приступили до своїх обов’язків (фото)12:00
27 лис
У Визирській ОТГ розширятимуть мережу відеоспостереження (фото)10:30
27 лис
Восени для здоров’я головне — уникати переохолодження організму09:00
27 лис
Визирська ОТГ: «Команда розвитку» сприяє роботі щодо освітлення вулиць в громаді (фото)16:29
26 лис
Працівники ТІС тепер можуть перевірити свої заробітки в електронному кабінеті банку «Восток» (відео)16:00
26 лис
Розпорядником бюджетних коштів Визирської ОТГ віднині буде окремий орган (відео)15:48
26 лис
Лиманська райрада передає повноваження з управління майном громадам (відео)15:27
26 лис
Олеся Заїка: поки в інших громадах ЦНАПи тільки формуватимуть, у Визирській ОТГ вже надаються певні процедури (фото)15:00
26 лис
Транспортний вузол ТІС прийняв новий сервіс13:30
26 лис
У «Карамельки» в Крижанівці закінчуються роботи з доброустрою території (фото)12:00
26 лис
Визирська ОТГ — переможець обласного конкурсу з найкращого доброустрою (фото)10:30
26 лис
В Петрівському аграрному коледжі відзначили День гідності та свободи (фото)09:00
26 лис
У Першотравневому ЦНАПі з’явився платіжний термінал17:00
25 лис
СБУ: завдяки співпраці з ТІСом, у 2020 році затримані великі партії наркотиків з Латинської Америки15:22
25 лис
У населених пунктах Визирської ОТГ призначені старости15:09
25 лис
Виплати на поховання та роди, літнім людям та обездоленим дітям розповсюджені на поширену Визирську ОТГ (відео)14:30
25 лис
Валерій Стоілакі: «Ми повинні поважати тих, хто віддав життя за нашу гідність та свободу» (відео)14:17
25 лис
У 2020 році з бюджету Визирської сільради на підтримку медустанов виділено понад 1,5 млн грн (відео)14:04
25 лис
Голова КМУ та представники АМУ обговорили проблему бюджетів12:00
25 лис
З 2022 року навалочні вантажі почнуть переміщати по морю за допомогою крил09:00
25 лис
У Визирці та Першотравневому магазини «ТІС» працюють з дотриманням усіх карантинних заходів (відео)17:00
24 лис
TOP