У Шомполівському НВК вже другий рік поспіль втілюється реформа НУШ. Тут є клас першачків, які лише приступили до навчання по-новому, а є клас, який у реформі вже другий рік. Звичайно, колектив педагогів щільно готувався, аби втілювати у життя всі новітні розробки та концепцію НУШ. Вчителі пройшли різні курси й перепідготовку, навчання та тренінги, щоб зустріти дітей у Новій українській школі. Мультимедійні дошки, конструктор, нові меблі та різноманітне оснащення - це лише частка у реалізації реформи.
За словами вчительки англійської мови Шомполівського НВК Оксани Горбель, попередні методики застарілі та саме НУШ відкриває дуже великі перспективи й можливості вчителя та дитини реалізуватися на уроці. Але не лише освітній процес та отримання знань, а й психологічний комфорт - ось що важливе у НУШ. Наразі педагогічний колектив впроваджує методику партнерства та привертає до процесу виховання батьків.
У НВК впевнені, НУШ - це інтегроване сприйняття світу. За для цього тут проводять велику методичну роботу, над якою працює дві проблемні групи - у початкових та старших класах, які досліджують проблему критичного мислення. Це допоможе дітям бути впевненішими у майбутньому в діях та вчинках.
Директорка Шомполівського НВК впевнена, що реформа освіти має глибокий зміст та може вплинути на майбутнє всієї Шомполівської громади.
Нагадаємо, "Нова українська школа", як пілотний проєкт, стартувала в Україні ще у 2017 році. У поширеному масштабі - через рік. Починаючи з початкових класів, реформа передбачає навчання не через теорію, а через практичні дії. Окрім розвитку навичок, реформа НУШ передбачає зміни у порядку співпраці між вчителями й батьками, та оновлення матеріально-технічної бази у школах.
Авторка: Ганна Фещенко.