Національна служба здоров’я України зазначає, якщо у закладі, який має договір із НСЗУ, вам безпідставно відмовили в наданні послуги чи вимагали гроші, ви можете подати скаргу через електронну форму на офіційному сайті.
Як правильно оформити скаргу:
- Зазначте власне прізвище, ім’я та по батькові, дату народження (в форматі день, місяць, рік народження) і зазначте дату події, яка сталась.
- Правильно вкажіть назву лікарні. Цю інформацію можна отримати в реєстратурі закладу, на сайті місцевого департаменту охорони здоров’я або ж на дашборді НСЗУ. Там також можна подивитися, які безоплатні послуги надає ваша лікарня за угодою з НСЗУ;
- Напишіть посаду, прізвище, ім’я та по-батькові особи, яка відмовилася надати вам допомогу, вимагала оплату за медичні послуги, ліки чи інші матеріали.
- Детально опишіть ситуацію: в наданні якої саме послуги вам відмовили, або за яку вимагали гроші. За можливістю зазначте суму коштів, яку вам довелось витратити, або яку з вас вимагали.
- Вкажіть свої контакти, які допоможуть з вами зв’язатися: номер телефону, електронну адресу.
- Якщо залишилися питання стосовно оформлення звернення зі скаргою, подзвоніть у контакт-центр НСЗУ за безоплатним номером 16-77.
Зазначимо, що комунальні та державні заклади охорони здоров'я мають право надавати пацієнтам платні медичні послуги, які не входять до Програми медичних гарантій. Згідно з переліком і тарифами, визначеними їх власником або уповноваженим органом, з урахуванням постанови Кабінету Міністрів України №1138. Оплата здійснюється у вигляді офіційних платежів за надання платних послуг.