ЛАН » Головні події дня » Стивідори ТІСа — сполучна ланка між морем і портом

Стивідори ТІСа — сполучна ланка між морем і портом

Стивідори ТІСа — сполучна ланка між морем і портом

  З першого погляду може здатися, що вивантажити, або занурити вантаж в трюм досить легко, але це не так. Стивідор повинен володіти аналітичним складом розуму, а щоб отримати цю посаду, доведеться закінчити морський університет за відповідною спеціальністю і, що важливо, зарекомендувати себе грамотним фахівцем. За планування всіх вантажно-розвантажувальних робіт на ТІС несуть відповідальність старші стивідори Олександр Макаров, Олексій Дудко та Аркадій Яценко.

  Аркадій Яценко працює на ТІС порівняно недавно, всього три роки, але вже став старшим стивідором на контейнерному терміналі. Свою роботу порівнює з грою в специфічні кубики.

Аркадій Яценко, старший стивідор ТІС
Уявіть, що у вас є 20 кубиків: у кожного свій колір і вага, кожен наповнений рідиною, піском, або продуктами. Як правильно розкласти ці кубики? Ти повинен розуміти, що не можна небезпечний вантаж ставити поруч з продуктами, або ставити рефрижератор, якщо немає підключення. А уявіть контейнеровоз, в якому 2 тис. таких кубиків.

  Роботу стивідора для наочності можна порівняти й з грою в тетріс.

Олексій Дудко, старший стивідор ТІС
Тобі потрібно продумати, як правильно розкласти контейнери, щоб і нам було зручно завантажити, і потім комусь було зручно розвантажити.

  Найскладнішою є навантаження генеральних вантажів, з якими старшим стивідором з 40-річним стажем працює Олександр Макаров. Не применшуючи турбот і проблем з іншими видами вантажів, він вважає, що стивідор генеральних вантажів — це своєрідна еліта, адже тут необхідний колосальний досвід і знання.

Олександр Макаров, старший стивідор ТІС
Якщо контейнеровоз, то взяв/поставив ящик, з навалювальними вантажами приблизно так само, а от з генеральними складніше. Потрібно знати характеристики вантажу, його довжину, перетин, питомий об'єм, щоб адаптувати все це під певне судно, адже одне не схоже на інше.

  Особливо складно з кінцевими трюмами, визнає він. Якщо скласти руки човником, то приблизно так виглядає кінцевий трюм. Щоб завантажити таке судно, необхідний величезний професійний і життєвий досвід.

  Крім характеристик вантажів, стивідор отримує також інструкцію від відправників з необхідними вантажними роботами на судні. Було б набагато простіше, якби судно просто завантажувалося в пункті А і йшло без зупинок в пункт Б, але зазвичай суда заходять відразу в кілька портів, і в кожному з них також є навантаження і відвантаження, ще й для кількох кінцевих одержувачів. Тому старший стивідор повинен враховувати, крім всіх технічних параметрів, ще й ротацію портів, лотів і порядок відвантаження.

Олександр Макаров, старший стивідор ТІС
У нас є план від представника вантажовідправника, скільки одержувачів, скільки всередині кожного одержувача коносаментних партій, скільки всередині лотів і портів. Це все потрібно враховувати при розкладці по трюмах з урахуванням конструктивних особливостей суден, вимог капітана, мореплавства і остійності судна.

  Простій, або помилка виливається в чималі фінансові компенсації. Часом доводиться виправляти і наслідки чужих недоліків.

Олексій Дудко, старший стивідор ТІС
Якщо хтось щось переплутав, то нам, щоб правильно поставити свої контейнери, доводиться перевантажувати чужі. Це час і гроші. Ми висуваємо рахунок на лінію, і вона вже розбирається з тими, хто неправильно занурив.
Аркадій Яценко, старший стивідор ТІС
Один капітан йде назустріч, інший, навпаки, вставляє палки в колеса: це мій корабель і все. Ти починаєш вести дискусію, показуєш прорахунки, доводиш, що ось так вантажити можна, а так не можна.

  Практично завжди вдається прийти до спільного знаменника, визнають фахівці, але доводиться застосовувати індивідуальний підхід. Кожне навантаження завжди нестандартне, до кожного судна потрібно підходити по-своєму, тут не можна працювати за шаблоном. Бувають проблеми, але всі вони вирішуються, запевняють фахівці.

  За матеріалами газети «Наш TIS», № 8 від липня 2020 року.

Друк
У Доброславі вшанували пам’ять кіборгів (фото)17:18
20 січ
Виконком Красносільської сільради розглянув нагальні питання життєдіяльності громади (відео)16:00
20 січ
У 2021 році на село Порт чекають роботи з доброустрою (відео)15:40
20 січ
У Визирській ОТГ скоро відкриється два Центри надання адмінпослуг (відео)15:20
20 січ
ТІС: Aquasalwador повернувся в рідну гавань (відео)15:00
20 січ
В частині Одеського району аварійне відключення води14:47
20 січ
Довибори у Першотравневому: обрали чотирьох депутатів (відео)14:26
20 січ
На початок року складено портрет українського безробітного 13:48
20 січ
У Визирській громаді незабаром відкриють ЦНАП (фото)12:00
20 січ
Магазини Красносільської ОТГ пройшли перевірку щодо дотримання карантинних норм (фото)10:30
20 січ
Проблеми с. Порт після приєднання до Визирської ОТГ стали розв’язуватися (фото)09:22
20 січ
У Визирській ОТГ відсвяткували Водохреще (фото)17:22
19 січ
Визирська ОТГ: до сільради обрали чотирьох представників «Команди розвитку» (фото)15:50
19 січ
В Олександрівці повернули на місце дорожній знак (фото)15:30
19 січ
Двоє юних доброславських спортсменів відправились у Ворохту14:45
19 січ
COVID-19 вплинув на кількість вакансій, якими володіє Центр зайнятості в Доброславі (відео)14:30
19 січ
У Красносільській ОТГ суттєво розширено перелік адмінпослуг (відео)  14:00
19 січ
Визирська амбулаторія надає невідкладну допомогу навіть тим, хто не має декларації (відео)13:03
19 січ
У Красносільській ОТГ пройшло навчання старост (фото)12:30
19 січ
В Одеській області з’явиться понад 400 км велодоріжок11:52
19 січ
Доброславська ОТГ запрошує жителів до творчих гуртків (фото)09:00
19 січ
Як у Визирській ОТГ діють обмеження січневого карантину (фото)13:30
18 січ
Кабмін встановив фіксовану ціну на газ13:13
18 січ
Півстоліття оркестром «Визирські сурми» керує беззмінний Степан Скочипець (відео)13:00
18 січ
Доброслав готувався до зимового періоду ще з літа (відео)12:09
18 січ
TOP