» » Стивідори ТІСа — сполучна ланка між морем і портом

Стивідори ТІСа — сполучна ланка між морем і портом

Стивідори ТІСа — сполучна ланка між морем і портом

  З першого погляду може здатися, що вивантажити, або занурити вантаж в трюм досить легко, але це не так. Стивідор повинен володіти аналітичним складом розуму, а щоб отримати цю посаду, доведеться закінчити морський університет за відповідною спеціальністю і, що важливо, зарекомендувати себе грамотним фахівцем. За планування всіх вантажно-розвантажувальних робіт на ТІС несуть відповідальність старші стивідори Олександр Макаров, Олексій Дудко та Аркадій Яценко.

  Аркадій Яценко працює на ТІС порівняно недавно, всього три роки, але вже став старшим стивідором на контейнерному терміналі. Свою роботу порівнює з грою в специфічні кубики.

Аркадій Яценко, старший стивідор ТІС
Уявіть, що у вас є 20 кубиків: у кожного свій колір і вага, кожен наповнений рідиною, піском, або продуктами. Як правильно розкласти ці кубики? Ти повинен розуміти, що не можна небезпечний вантаж ставити поруч з продуктами, або ставити рефрижератор, якщо немає підключення. А уявіть контейнеровоз, в якому 2 тис. таких кубиків.

  Роботу стивідора для наочності можна порівняти й з грою в тетріс.

Олексій Дудко, старший стивідор ТІС
Тобі потрібно продумати, як правильно розкласти контейнери, щоб і нам було зручно завантажити, і потім комусь було зручно розвантажити.

  Найскладнішою є навантаження генеральних вантажів, з якими старшим стивідором з 40-річним стажем працює Олександр Макаров. Не применшуючи турбот і проблем з іншими видами вантажів, він вважає, що стивідор генеральних вантажів — це своєрідна еліта, адже тут необхідний колосальний досвід і знання.

Олександр Макаров, старший стивідор ТІС
Якщо контейнеровоз, то взяв/поставив ящик, з навалювальними вантажами приблизно так само, а от з генеральними складніше. Потрібно знати характеристики вантажу, його довжину, перетин, питомий об'єм, щоб адаптувати все це під певне судно, адже одне не схоже на інше.

  Особливо складно з кінцевими трюмами, визнає він. Якщо скласти руки човником, то приблизно так виглядає кінцевий трюм. Щоб завантажити таке судно, необхідний величезний професійний і життєвий досвід.

  Крім характеристик вантажів, стивідор отримує також інструкцію від відправників з необхідними вантажними роботами на судні. Було б набагато простіше, якби судно просто завантажувалося в пункті А і йшло без зупинок в пункт Б, але зазвичай суда заходять відразу в кілька портів, і в кожному з них також є навантаження і відвантаження, ще й для кількох кінцевих одержувачів. Тому старший стивідор повинен враховувати, крім всіх технічних параметрів, ще й ротацію портів, лотів і порядок відвантаження.

Олександр Макаров, старший стивідор ТІС
У нас є план від представника вантажовідправника, скільки одержувачів, скільки всередині кожного одержувача коносаментних партій, скільки всередині лотів і портів. Це все потрібно враховувати при розкладці по трюмах з урахуванням конструктивних особливостей суден, вимог капітана, мореплавства і остійності судна.

  Простій, або помилка виливається в чималі фінансові компенсації. Часом доводиться виправляти і наслідки чужих недоліків.

Олексій Дудко, старший стивідор ТІС
Якщо хтось щось переплутав, то нам, щоб правильно поставити свої контейнери, доводиться перевантажувати чужі. Це час і гроші. Ми висуваємо рахунок на лінію, і вона вже розбирається з тими, хто неправильно занурив.
Аркадій Яценко, старший стивідор ТІС
Один капітан йде назустріч, інший, навпаки, вставляє палки в колеса: це мій корабель і все. Ти починаєш вести дискусію, показуєш прорахунки, доводиш, що ось так вантажити можна, а так не можна.

  Практично завжди вдається прийти до спільного знаменника, визнають фахівці, але доводиться застосовувати індивідуальний підхід. Кожне навантаження завжди нестандартне, до кожного судна потрібно підходити по-своєму, тут не можна працювати за шаблоном. Бувають проблеми, але всі вони вирішуються, запевняють фахівці.

  За матеріалами газети «Наш TIS», № 8 від липня 2020 року.

Друк
Визирська сільрада опридлюднила списки кандидатів в депутати та на посаду голови (фото)18:36
26 вер
Олег Кутателадзе: «Я буду і далі відстоювати інтереси сичавців»17:43
26 вер
ТІС: авто за тиждень потрапляє з контейнеровоза на дороги України (відео)17:13
26 вер
Юрій Никифоров: нагальною проблемою для Ранжевого залишається реконструкція електромереж15:29
26 вер
У Першотравневому створюється велика ігрова та спортивна зони (фото)14:49
25 вер
У с. Кінне за участі «Команди розвитку» відбулася толока (відео)14:30
25 вер
ЦВК затвердила форми та колір виборчих бюлетенів з місцевих виборів14:00
25 вер
Зовсім скоро нова Визирська амбулаторія відкриє свої двері (відео)13:30
25 вер
ТІС створили альпініст і юрист13:15
25 вер
В селах Визирської ОТГ пошкоджене дорожнє покриття стане кращим (відео)12:13
25 вер
У Кінному про «Команду розвитку» знають не з чуток, а за реальними справами (фото)12:05
25 вер
Нова визирська амбулаторія чекає на відкриття (фото)11:13
25 вер
КМУ затвердив нові бланки документів для керування автотранспортом10:00
25 вер
У Доброславі відбулася районна спартакіада школярів 2020-2021 (фото)14:00
24 вер
ТІСбургер — нова пропозіція у «БуфеТІС» (відео)13:30
24 вер
В Курісово школа та коледж приєдналися до акції «Чисті береги-2020» (фотофакт)13:01
24 вер
ТІС про найбільший контейнеровоз у світі «MSC Gulsun»12:33
24 вер
Калинівська сільрада у вирішенні проблеми доріг сподівається на допомогу Визирської ОТГ (відео)12:30
24 вер
Богомоли на Тилігульському лимані — важлива ланка в ланцюзі біорізноманіття11:15
24 вер
Кордон, Калинівка та Дмитрівка приєдналися до обговорення Стратегії розвитку Визирської ОТГ (відео)10:27
24 вер
САД в Одеській області презентувала 2 варіанти транспортної розв’язки «Два стовпи» (фото)10:22
24 вер
Олег Кутателадзе: «Місто тоді забрало собі всю промислову зону, а села залишилися ні з чим»16:23
23 вер
Мешканка Першотравневого стала героїнею соціального ролика (фото)15:33
23 вер
У «БуфеТІСі» пропонують ТІСбургер (фото)15:19
23 вер
Стратегія розвитку Визирської ОТГ враховує потреби сіл, що приєднаються14:30
23 вер
TOP