Нардеп Ігор Васильківський зі своїми колегами з комітету з питань транспорту та інфраструктури Олександром Скічко та Олександром Горенюком відвідали два порти — приватний, що належить компанії «Трансінвестсервіс», і державний порт «Южний». І, що називається, відчули різницю, повідомляє «ЮжнийЛайф».
На відміну від порту ТІС, державний порт «Южний» знаходиться на межі занепаду. У підприємства немає коштів на оновлення інфраструктури, адже 80% прибутку Южного належать державі, констатували столичні гості.
Але, нині, на їхню думку, є 2 варіанти розв’язання проблеми. Якщо віддати порт «Южний» в концесію, то, за прикладом компанії ТІС, приватні інвестори будуть здатні значно розвинути інфраструктуру підприємства і забезпечити громадян робочими місцями. Другий варіант — залишити порту «Южний» 50% його прибутку — таким чином підприємство залишиться державним, але можливостей матиме набагато більше.
Уряд повинен визначитися. Не можна відкладати вирішення цієї ситуації на тривалий термін, адже втрачається час і перспективи для розвитку, а дієві рішення необхідно приймати вже зараз, підкреслили члени комітету.