З 16 січня 2021 року мова обслуговування споживачів тільки українська. Всі надавачі послуг, незалежно від форми власності, зобов’язані обслуговувати клієнтів і надавати інформацію про товари та послуги державною мовою.
У супермаркеті та в інтернет-магазині, у кав’ярні, банку, на АЗС, в аптеці чи бібліотеці, — будь-де, лише на прохання клієнта його персональне обслуговування може здійснюватися іншою мовою. Це введено відповідно до статті 30 Закону України «Про забезпечення функціонування української мови як державної».
У разі порушення прав на отримання інформації та послуг українською мовою запропоновано звертатися до Уповноваженого із захисту державної мови.
Скарги можна надіслати на поштову адресу: 01001, м. Київ, провулок Музейний, 12, або на e-mail: [email protected].