За те, щоб усі вантажні машини працювали справно і без зупинок, відповідають спільно інженерна служба і служба головного енергетика ТІС-Вугілля.
Інженерна служба налічує 67 співробітників і включає кілька ділянок, які залучені в обслуговуванні не тільки машин, але й допоміжних систем пилопригніченя, зрошення, зливових стоків. Такі ділянки прямо не впливають на працездатність машин, але підтримують інфраструктуру всього комплексу: щоб не підтоплювало причали та склади, щоб вантаж не пилив на складі, щоб гасився зрошенням пил при вивантаженні вагонів.
Інженери, механіки та слюсарі різного розряду щодня і цілодобово відстежують, ремонтують, модернізують механізми, які так важливі в роботі порту.
Трапляються і стандартні ламання, і такі, які можуть зупинити роботу на кілька днів.
Збільшення вантажопотоку вплинуло на підхід до техобслуговування і ремонту перевантажувальних машин, все робити треба максимально швидко і з огляду на графік вивантаження/навантаження. Головне завдання служби — це не допустити простою техніки під час вантажно-розвантажувальних робіт.
Для того, щоб домогтися мінімального простою обладнання на ремонті, роботи проводяться цілодобово: одні співробітники виходять днем, інші вночі, щоб максимально швидко здати машину в роботу. Часто до ремонту підключаються інші служби — і електрики, і гідравліки, додає Олександр Донець. При будь-якому ремонті, особливо великому, розбираються електронні схеми, гідравліки відключають свою систему, щоб могли працювати ремонтники.
Щоб не допустити серйозних ламань, всі служби щодня проводять огляд і контроль своїх ділянок.
Співробітники інженерної служби розповідають, що ремонти в основному планові, до них готуються заздалегідь, підбираючи матеріали, запчастини та час. Якщо раптом трапляється аварія, то всі сили кидають на ремонт обладнання.
Продуктивній роботі також сприяє атмосфера в колективі. У них, стверджують працівники інженерної служби, все працює, як в налагодженому хорошому механізмі — все чітко, всі взаємозамінні, тому завжди допомагають і виручають один одного. Колектив усталений, молодий і енергійний, хвалить своїх працівників Олександр Тихончик.
За матеріалами газети «Наш TIS», № 11, листопад, 2020 р.