Сергій Білецький, начальник локомотивного депо ТОВ «ТІС-ЗДУ» працює з локомотивами 25 років, у 2017 році прийшов працювати на ТІС. Там він з робітниками депо й виготовили перший український стенд, про це він повідомив в інтерв’ю телеканалу «ТІС-ТВ».
Локомотивні стенди потрібні для того, щоб ремонт тепловозів не займав багато часу. Зараз на ТІСі є декілька таких стендів: два для ремонту дизелів та одна стенд-платформа для тепловозів ТЕМ-2. Другий стенд має свою особливість, а саме він може крутитися по колу для ремонту інших тепловозів. З власного виробництва — стенд для радіаторної системи та компресорів. Вони суміщені, щоб не витрачати місце на дві секції.
Сергій Білецький, начальник локомотивного депо ТІС-ЗДУ
Ми сидимо, обговорюємо, малюємо і самі все виготовляємо. Власне виготовлення. На рахунок покупки стендів, вони дуже дорогі. Робляться в Білорусі та Росії, у нас є верстат для обточування коліс. Ми зробили свій, замість 700 тис. грн ми витратили 30 тис. грн.
Це дозволило зменшити час простою на 2 місяці. Зробити тепловоз та віддати його в роботу зараз можливо лише за два дні. Завдяки стендам з регулюванням масляних насосів, робота по заміні відбувається за чотири години, замість декількох місяців, розповів Сергій Білецький.
Нагадаємо, що диспетчер на ТІС-Вугіллі сприяє безперебійній роботі терміналу. Важливість цієї посади важко переоцінити, як і те, що на терміналі завершився ремонт приміщення диспетчерської служби.
Розмову провела: заслужена журналістка України Марина Жуковська.