Фахівці інженерних служб ТІС-Руди відвідали підприємство Полтавський ГЗК, з яким вже довгі роки налагоджені стабільні партнерські відносини, розповідає головний інженер ТІС-Руди Віталій Качуренко.
Віталій Качуренко, головний інженер ТОВ «ТІС-Руда»
Полтавський гірничо-збагачувальний комбінат є виробником тієї продукції, яку ми перенавантажуємо. Практично 99% нашого вантажопотоку, це котуни, які виробляються на Полтавському ГЗК.
Такі ділові поїздки на підприємство основного партнера відбуваються не вперше. Приїжджають на термінал ТІС-Руда і фахівці Полтавського ГЗК. Це допомагає обмінятися новими напрацюваннями та планами зі співпраці. Цього разу обговорювали питання щодо застосування альтернативної енергетики та відновлюваних джерел енергії. Впровадження систем планування поточного ремонту та обслуговування обладнання вже успішно реалізовано на цьому підприємстві, розповідає Віталій Качуренко.
Віталій Качуренко, головний інженер ТОВ «ТІС-Руда»
Ми дізналися, які дивіденди це впровадження принесло їм. І ще одне питання, яке актуально для нас і в першу чергу для Полтавського ГЗК — це перехід на новий тип вагонів вищої вантажності. Той вагоноперекидач, який у нас встановлений, він має свої обмеження по вантажності. Ті вагони, які плануються до запуску на залізничні колії загального користування, мають більшу вантажність і ми повинні оцінити всі ризики при роботі з такими навантаженнями.
Експедитор підприємства ТІС-Руда Дмитро Піпко їздив на Полтавський ГЗК вперше. Йому було корисно особисто поспілкуватися з колегами, з якими щодня він взаємодіє з робочих питань, а також подивитися саме це виробництво, його масштаби. Основною метою приїзду Дмитра було впровадження проєкту по установці RFID-міток на залізничні вагони.
Дмитро Піпко, експедитор ТОВ «ТІС-Руда»
Це дає можливість відстежити рух вагону по всьому шляху проходження. І проаналізувати, де і за яких причин відбувається нетехнологічний простій вагонів.
В мітку записується вся важлива інформація про вантаж: номер вагона, номер накладної, власник вантажу та інше. Є зчитувачі міток, за їх допомогою інформація про прибуття вантажу відразу буде передаватися в базу даних підприємства ТІС-Руда, розповідає експедитор Дмитро Піпко.
Дмитро Піпко, експедитор ТОВ «ТІС-Руда»
І відразу ми готові до вивантаження. Зараз потрібно пройти кілька служб підприємства, які фіксують прибуття вантажу і дають сигнал для його розвантаження, це уповільнює перевалку.
Що особливо вразило членів делегації від ТІС-Руди — це реальні кроки на Полтавському ГЗК по впровадженню альтернативних джерел енергії, розповідає головний інженер ТІС-Руди Віталій Качуренко.
Віталій Качуренко, головний інженер ТОВ «ТІС-Руда»
Впритул підійшли до впровадження водневої енергетики. Вони вже у себе побудували станцію по гідролізу водню, заправну станцію. У цьому вони бачать завтрашній день, на водень роблять велику ставку, причому у них є все для цього.
Важливою інформацією для інженерних служб ТІС-Руди було впровадження на Полтавському ГЗК заходів зі збереження екології регіону, розповідає головний механік підприємства Сергій Тітков.
Сергій Тітков, головний механік ТОВ «ТІС-Руда»
Там вже побудовано склад закритого типу для зберігання залізорудного концентрату, що є хорошим рішення по знепиленню, збереженню екології.
Полтавській ГЗК планує збільшити виробництво залізорудних котунів і його партнер по перевалці вантажів підприємство ТІС-Руда готує потужності для прийняття та перероблення великих обсягів вантажів.
Нагадаємо, що на ТІСі провели екскурсію для делегації київського відділення Організації молодих президентів — YPO Kyiv Chapter, яку проводив співвласник ТІСа і зернового термінала Neptune.
Авторка: Катерина Гончар.