Протягом усього минулого навчального року робота педколективу Антоно-Кодинцівської школи була спрямована на здійснення постанови партії та уряду «Про заходи з покращення якості навчання в школі», — так в газеті «Перемога» № 26, 1945 року, згадується направленість роботи педагогічного колективу школи.
Щоб досягти в цій справі гарних показників, педколективу довелось щоденно підвищувати свій загальноосвітній та політичний рівень і настирливо вдосконалювати свою педагогічну майстерність.
Цією справою школа стала займатись систематично. Вони організовували відкриті уроки.
Відвідуючи ці уроки, молоді педагоги вчились у старших. Крім того, готуючись і собі давати відкритий урок, молодий педагог привчався до більшої вдумливості в розробці матеріалу, до більшої відповідальності за проведення уроку. Такі відкриті уроки відвідували й вчителі сусідніх шкіл.
Щоденно в процесі роботи молодий педагог одержував методичну допомогу від старших товаришів і на ходу виправляв припущені помилки.
На педнарадах було заслухано ряд доповідей, які давали напрямок їх щоденній роботі. Так, наприклад, після доповіді «Виразне читання», був проведений практичний урок «Декламаційний аналіз тексту, що вивчається.»
Доповіді — «Як навчати грамоти без букваря», «Унаочнення викладання арифметики в першому класі» — були необхідною допомогою в умовах недостатньої забезпеченості школи підручниками та наочним приладдям.
Щотижня працював політгурток по підвищенню ідейно-політичного рівня.
Багато зусиль доклали вчительки перших класів — Є. Федорівська та С. Сириця, навчаючи дітей грамоти без букварів (один буквар на два класи). Для цього вони виготовили розрізну абетку і щодня заготовляли друкований текст статті.
А тому й наслідки гарні: в першому класі «А» (учителька Є. Федорівська) всі 32 учні переведені до другого класу, а в першому класі «Б» (вчителька С. Сириця) з 28-ми учнів лише один залишився на повторний курс.
Наочні приладдя педагоги виготовляли самі: учителі молодших класів в процесі щоденної роботи виготовляли малюнки для уроків по розвитку мови, на уроках географії (В. М. Бербер) та зоології (О. І. Фоменко) ілюстрували матеріал наочним приладдям власного виготовлення.
Викладачі мов систематично проводили дослідницьку роботу по вивченню індивідуальних помилок, що полегшувало засоби боротьби з ними.
Гарні показники на іспитах були наслідком уважного ставлення вчителів до настанов методичних конференцій про повторення і закріплення пройденого матеріалу. На іспитах учні показали ґрунтовні й систематичні знання.
Антоно-Кодинцівська школа успішно закінчила навчальний рік. Вона пишається своїми учнями, що закінчили навчальний рік виключно з п’ятірками: в VII класі Галя Нікітенко, Валя Качуренко, в VI класі — Галя Вовченко, В. Любимова, Ушаков, в V класі — Митя Білаш, Оля Люльченко, в IV класі — Ліна Година, Ніна Голуб.
Педколектив школи впевнений, що досягнення в наступному навчальному році будуть значно кращі.
Авторкою була М. П. Тарасова, завпед Антоно-Кодинцівської школи.
Нагадаємо, що у газеті «Перемога» № 25, 1945 року, згадується, що через повільну роботу райспоживспілки зривається постачання зерна.