Сьогодні успішно конкурувати, а тим більше лідирувати на ринку неможливо без проведення максимального скорочення витрат, оптимізації процесів, поліпшення якості продукції та безперервної орієнтації на потреби клієнта. Все це здається очевидним, але не завжди є пріоритетним, особливо в реаліях сьогодення українського бізнесу. Для того щоб принести максимальну користь своїм клієнтам та бути як і раніше, лідером ринку, на транспортному вузлі «ТІС» застосовується система внутрішнього маркетингу «ЛІН», що дослівно перекладається як бережливе виробництво. Бережливе виробництво - це максимальне використання ресурсів підприємства, розповідає Дмитро Муратов, керівник ЛІН-команди транспортного вузла «ТІС».
Немає потреби постійно винаходити велосипед. В умовах постійно мінливої кон'юнктури ринку, для компаній з перевалки вантажів, важливо мати чітко відпрацьовані технологічні ланцюжки, які при необхідності відразу застосовуються, розповідає Дмитро Муратов.
Завдяки системі бережливого виробництва, на «ТІС» змінилося ставлення до помилок та прорахунків. Це сприймається не як зло, де шукають та карають винних, а як можливість, у разі виправлення помилки, зробити технологію краще, а відтак, всім разом бути ефективніше, розповідає Дмитро Муратов, керівник ЛІН-команди транспортного вузла «ТІС».
Бережливе виробництво - це завжди привід для поліпшення, тому на «ТІС» кожен працівник має можливість поділитися своїми ідеями з командою «ЛІН», і зробити роботу на своїй ділянці прогнозованою, зрозумілою та ефективною.