Вадим Вербицький прийшов працювати на "ТІС" кілька років тому з ОПЗ. Каже, основним аргументом для переходу стала можливість професійного росту. Завдання машиніста конвеєра - забезпечити безперебійні навантажувальні та розвантажувальні роботи. Тому що кожна зупинка - це втрати для підприємства.
Робочий день починається з отримання завдань від начальника зміни. Все залежить від того, які маршрути працюють, який вантаж на підході, що є на вагоноперекидачах, чи стоїть судно під навантаження або розвантаження. Начальник, відповідно, виставляє людей на певні ділянки. Після цього ми робимо обхід ще незапущених конвеєрів. Потім маршрут здається в роботу, а ми протягом зміни постійно моніторимо ділянку, за якою нас закріпили, щоб маршрут працював як годинник і вантаж проходив по пересипанню рівномірно, без сторонніх предметів, - Вадим Вербицький, машиніст конвеєра "ТІС-Вугілля".
Прагнення до професійного росту, з яким він прийшов на "ТІС", за ці кілька років не згасло. Вадим уже склав іспити на деякі суміжні професії і продовжує навчатися.