Проведення ремонтів механізмів й тягових засобів власними силами, дає можливість залізничному управлінню ТІС економити значні ресурси, швидко повертати техніку у робочий стан. Майже три місяці в локомотивному депо ТІС проводили капітальний ремонт залізничного крана. І ось тепер, осяяний свіжою фарбою, він заступив до звичного фронту робіт, розповідає старший майстер депо Олександр Авраменко.
Олександр Авраменко, старший майстер депо залізничного управління ТІС
Він іржавіти почав, тому було необхідно стару фарбу зняти до металу, все заґрунтувати та пофарбувати заново. Крім цього, у нього вийшов з ладу силовий агрегат. Це головний дизель-генератор з двигуном ЯМЗ-238. Ми зробили цим вузлам та агрегатам капітальний ремонт.
Всього в парку залізничного управління ТІС чотири крани. Два, з вантажністю 25 тонн і два крани — на 16 тонн. Для фахівців локомотивного депо ТІС це вже не перша практика з ремонту таких механізмів, розповідає Олександр Авраменко.
Олександр Авраменко, старший майстер депо залізничного управління ТІС
У нас великий досвід роботи під керівництвом начальника депо, який дуже добре обізнаний саме в капітальному ремонті таких вузлів, агрегатів, техніки. Це охоплює ЗД крани, дрезини та теплотяги.
Машиніст залізничного крана Олексій Єрмак, під час його ремонту, продовжував працювати на підприємстві за своїм профілем. Коли кран, який був його основним робочим місцем понад шість років, відремонтували, Олексій залишився дуже задоволений результатом роботи фахівців залізничного депо ТІС.
Олексій Єрмак, машиніст залізничного крана
Вдосконалили дизельну установку, стало менше шуму, вона потужніша. Модернізували кабіну, тепер менше вібрації та шуму, встановили нові обігрів та вентиляцію. Додатковий прилад для вимірювання швидкості вітру встановили. Я задоволений.
Основне завдання залізничного крана — виконувати вантажно-розвантажувальні роботи. Велику частину часу він залучений працівниками колійного господарства на прокладанні верхньої будови колії, встановленні шпал та рейок. За шість років роботи на ТІСі Олексій Єрмак, за допомогою свого крана, проклав чимало залізних артерій транспортного вузла.
Олексій Єрмак, машиніст залізничного крана
Переробили 7, 8, 9, 10 шляхи. Побудували 45 і 50-й шлях, побудували парк «Причальний» та почали будувати «Східний».
Нагадаємо, за 26 років роботи ТІСу тут, практично з нуля, побудовано 80 км залізничних колій. У транспортному вузлі оперують також власною залізничною станцією «Хімічна». За останні п’ять років ТІС побудував залізничний парк «Причальний», а це — 23 кілометри залізничних колій.
Авторка: Катерина Гончар.