Микола Гурінко сьомий рік працює на залізничному вузлі "ТІСу" упорядником поїздів. Робота ця не проста, на підприємстві затребувана і шановна, оскільки від цих фахівців залежить багато.
Робочий день починається з алкотесту. Переодягаємося у спецодяг, проходить перезміна, у диспетчера отримуємо інструктаж про те, що очікується на зміні, беремо рації - і вперед, подавати вагони. Слухаємо по радіозв'язку вказівки і виконуємо. Всю зміну в русі. Дощ, сніг - одягай плащ і працюй: вагони повинні бути подані вчасно. Ночами важко буває на втрачати уваги, але нам не можна помилятися, інакше на інших ділянках зірвуться графіки. Коли вдається "розрулити" особливо складну ситуацію, йдеш додому з легкою душею. А взагалі, робота, звичайно, не дуже спокійна, і техніка безпеки у нас на першому місці, - розповідає Микола Гурінко.
Начальник служби руху "ТІС" Залізничний вузол Федір Доброносов каже, що Микола Павлович - один з найбільш відповідальних працівників, і сам роботу знає, і інших може навчити.
У мене вже три робітники стажування пройшли, один з них став потім черговим по станції. Я ось і собі думаю, що треба піти вчитися - може, теж черговим стану, - ділиться задумом Микола Гурінко.
Він прийшов на "ТІС", не маючи ніякого досвіду роботи на залізниці - всьому навчився вже тут, у колег. За часів його "учнівства" роботи було значно менше, аніж зараз:
За ці роки стільки всього змінилося! І тепловозів стало більше, і співробітників, і залізничних колій додалося, і вагонів на вивантаження - завантаження подаємо набагато більше - тільки встигай!
За матеріалами журналу "ТЕРМІНАЛ" № 12, від грудня 2016.