Невеличкий занедбаний причал на березі Великого Аджаликського лиману перетворився в порт-рекордсмен силами Трансінвестсервісу (ТІС). Як вдалося побудувати найбільший приватний транспортний вузол в Україні, який об'єднує 5 спеціалізованих морських терміналів, що обробляють щорічно рекордні до 33 млн тонн вантажів?
Редакція продовжує цикл матеріалів, що розповідають про технологічні нововведення і стратегічні рішення, які допомогли ТІС стати найбільшим транспортним вузлом країни.
Раніше йшлося про багатопрофільність портового комплексу, своєчасне будівництво власної інфраструктури, поглиблення причалів, рекордні перевалки зерна і високу технологічність комплексів та власну залізницю.
Цього разу — про важливу ставку на контейнерні перевозки.
З 2007 року компанія ТІС почала готувати проєкт нового контейнерного комплексу. Контейнери вважаються самим тарифним вантажем, отже — одним з найприбутковіших. Коли у 2009 році комплекс ввели в експлуатацію, світ приходив до тями після чергової глобальної кризи. Але вже тоді було зрозуміло, що відновлення контейнерних перевезень не змусить себе довго чекати.
На цей час ТІС-Контейнерний термінал вважається одним з найбільш глибоководних, сучасних і швидкорослих контейнерних терміналів в Україні.
Одна з головних його особливостей — зв’язок із залізничною інфраструктурою та висока технологічність, що дозволяє швидкими темпами обробляти вантажі. Також термінал володіє найдовшим в Україні контейнерним причалом в 600 м і оснащений 5 STS-кранами в одній лінійці, чого немає на жодному з українських КТ.
Одними з перших ТІС запустили регулярні залізничні контейнерні перевезення прямо з терміналів по Україні. З ТІСа курсують 14 регулярних контейнерних поїздів за п’ятьма напрямками: Дніпро, Київ, Харків, Тернопіль та Чернігів.
Компанія керувалася інтересами своїх клієнтів, адже поїзди доставляють вантаж швидше, і на перевезеннях залізницею немає вагових обмежень, які є на автотрасах. Також контейнерні поїзди можуть перевозити тендітні вантажі: техніку, плитку, кераміку, скло.
За матеріалами спецпроєкту Ліга.net.